خبرگزاری کار ایران

نشست اعضای کمیسیون کارگری و کمیته نظارت بر واکنش‌های کارگری آذربایجان شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۴۲۶

نشست اعضای کمیسیون کارگری و کمیته نظارت بر واکنش‌های کارگری استان آذربایجان شرقی در محل لیفتراک‌سازی سهند برگزار شد.

 به گزارش ایلنا، نشست اعضای کمیسیون کارگری و کمیته نظارت بر واکنش‌های کارگری استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان تبریز، نماینده استانداری و مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صمت و شهرک‌های صنعتی و دستگاههای عضو این کمیته در محل کارخانه لیفتراک سازی سهند برگزار شد. اعضای حاضر پس از بازدید از مجموعه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولید این کارخانه به بیان اقدامات صورت گرفته و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در این نشست  با اشاره به اهمیت احیاء و راه‌اندازی مجدد این صنایع بر تلاش بیشتر مدیران این مجموعه‌های مهم صنعتی تاکید کرد و گفت: مدیران همواره نقش تعیین‌کننده در تعیین مسیر حرکت و پویایی شرکت‌ها داشته و بی‌توجهی به اهلیت مدیران همواره با چالش‌های بیشتری همراه بوده است.

حجت الاسلام مظفری با تأکید بر اهلیت مدیران واگذاری برخی صنایع به اهمیت حمایت از صنایع و حل موانع و مشکلات پیش رو اشاره کرد و گفت: نباید حمایت باعث شود تا مشکلات بیشتر شده و به روند تولید و جریان فعالیت واحد مشکل دار منجر شود بلکه با تسهیلگری بیشتر تلاش می‌کنیم تا ضمن رفع موانع و مشکلات پیش رو شرایط برای احیاء و راه‌اندازی و به حداقل رساندن مشکلات فراهم شود تا در یک شرایط روحی کارگران و مدیران بتوانند با ارائه برنامه مدون مسیر را برای تولید و ارزش آفرینی در شرکت ادامه دهند.

رئیس کل دادگستری استان در تبیین برنامه‌های این کمیته در رسیدگی به عملکرد مدیران واحدهای مشکل‌دار اظهار داشت: انتظار این کمیته ارائه برنامه‌های مدون و تعیین اهداف و برنامه‌های این واحدها است و اگر مدیران به این امر توجه نکنند، بی‌شک روند واگذاری و تعیین تکلیف این واحدها در برنامه دستگاه‌های صنعت و معدن و تجارت و استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد و به مدیران و افراد فعال واگذار تا از منافع ملی و استانی و بیت‌المال مراقبت و صیانت کنیم و با تغییر مدیریت یا واگذاری به افراد حائز شرایط زمینه‌های اشتغال بیشتر و زمینه‌های سرمایه‌گذاری فراهم شود.

مظفری لازمه تحقق اهداف و برنامه‌ها را توجه و حمایت تمامی دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود: باید با تمام توان ضمن تقویت زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود زمینه‌های پیشرفت و نیز امکان تولید محصولات در جهت قطع وابستگی و کالاهای خارجی وارداتی گرفته شود و بتوانیم به محصولاتی قابل رقابت دست یابیم.

همچنین در حاشیه این نشست حاضران از مجموعه صنعتی بلبرینگ‌سازی ایران بازدید کردند و مشکلات موجود در این شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد ضمن ارائه برنامه‌های تولید نسبت به تعیین تکلیف این واحدها اقدامات لازم به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز