خبرگزاری کار ایران

تجمع هر روزه کارگران شهرداری آبادان/خوداری از جمع آوری زباله‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۶۵۲

منابع خبری در آبادان از اعتراض هر روزه کارگران شهرداری آبادان و سازمان‌های وابسته برای مشخص شدن وضعیت مطالبات معوقه خود خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع کارگری گفتند: از حدود یک ماه پیش کارگر بخش خدماتی و فضای سبز مناطق دو و سه شهرداری آبادان با همراهی کارگران آتش‌نشانی بارها مقابل ساختمان شهرداری مرکزی برای وصول مطالبات معوقه خود دست به اعتراض صنفی زده‌اند. امروز نیز اعتراض کارگران ادامه داشت.

به گفته  کارگران؛ دلیل برپایی این اعتراض حدودا یک‌ماهه بی‌تفاوتی مدیران شهرداری آبادان در قبال پرداخت مطالبات مزدی کارگران مناطق مختلف شهرداری است.

به ادعای آنان؛ اعتراض صنفی کارگران واحد آتش‌نشانی و سازمان عمران شهرداری با همراهی کارگران فضای سبز و خدماتی (تنظیف وحمل زباله) گسترده‌تر شده است به طوری که طی روزهای گذشته کارگران تنظیف و حمل زباله به نشانه اعتراض از جمع‌آوری زباله‌های برخی مناطق شهر آبادان خودداری کردند.

مسعود سلمان‌زاده (معاون خدمات شهری شهرداری آبادان) در گفتگو با برخی رسانه‌ها با تایید اجتماع هر روزه کارگران خدماتی شهرداری آبادان، وضعیت جمع‌آوری زباله در سطح شهر آبادان را به دلیل استمرار اعتراضات کارگران بخش خدماتی نامطلوب دانسته است.

همچنین حسن کمری (سخنگوی شورای شهر آبادان) مشکلات مالی شهرداری آبادان را ناشی از کاهش سهم شهرداری  آبادان از عوارض آلایندگی پالایشگاه و همچنین پرداخت نشدن عوارض فاز ۲ پالایشگاه  آبادان عنوان کرده است.

به گفته وی، هر ماه حساب شهرداری در زمان پرداخت حقوق از سوی طلبکارانی مالی شهرداری خالی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز