خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان قزوین:‌

افزایش قیمت مواد اولیه از تحقق اشتغال پایدار ممانعت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۰۸

به گفته رئیس انجمن صنفی تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان استان قزوین، کمبود و افزایش غیرمتعارف قیمت مواد اولیه در این صنعت مانع از تحقق اشتغال پایدار در صنایع و واحدهای تولیدی است.

به گزارش ایلنا، حسن زارع نژاد تصریح کرد: اگر مشکل واردات مواد اولیه و تامین ارز مورد نیاز صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان فراهم شود این صنعت می‌تواند در اشتغال پایدار و مولد جامعه نقش‌آفرین باشد.

وی بیان کرد: آموزش نیروی انسانی و همکاری و هماهنگی صنعت با مراکز دانشگاهی و فنی حرفه‌ای کشور می‌تواند در راستای اشتغال‌زایی، ترویج و تربیت نخبگان مراکز دانشگاهی و فنی حرفه‌ای و اشتغالزایی در واحدهای صنعتی و تولیدی را در پی داشته باشد.

 زارع نژاد اضافه کرد: اگر خواهان رونق تولید در صنایع و واحدهای تولیدی هستیم باید شرایط رقابت یکسانی بین کالاهای داخلی و خارجی به وجود آید.

وی ضرورت اصلاح قوانین، معافیت‌های مالی و ارزش افزوده و صدور برنامه‌های متناقض در کوتاه‌مدت و دیگر مشکلات کارآفرینان را برشمرده و خواستار توجه مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های مربوطه و وزارت صنعت و معدن و تجارت، اقتصاد دارایی، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان دستگاه‌های اجتماعی و همکاری سیستم بانکی برای گذر از این دوره و ایجاداشتغال پایدار موثر توصیف کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز