خبرگزاری کار ایران

تولید در کارخانه تولی پرس از سر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۴۵۱

خطوط تولید کارخانه تولی پرس در شهر صنعتی قزوین پس از ۵ روز وقفه، با همت کارگران و حمایت کامل مسئولان فعالیت خود را دوباره آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران کارخانه تولی پرس گفتند: کارخانه تولی پرس که از روز چهارشنبه هفته گذشته به دلیل مشکلاتی فعالیت تولیدی خود را متوقف کرده بود، از ظهر دیروز یکشنبه (۲۹ مهر ماه) فعالیت تولیدی خود را به صورت جدی با دو خط تولید آغاز کرده است.

وی افزود: با آغاز به کار دوباره این کارخانه، هم اکنون حدود ۳۷۰کارگر در این کارخانه در خطوط تولیدی پودر و جام با دو ماه مزد معوقه مشغول کارند.

در عین حال به نقل از کارگران تولی پرس گفته می‌شود که در واحد بسته‌بندی البرز نیز ۸۰ کارگر مشغولند که مطالبات مزدی آنها بیش از سه ماه می‌شود.

کارگران گفتند: دلیلی که کارفرما برای متوقف کردن ۵ روزه فعالیت تولیدی ذکر کرده بود، توقیف بخشی از محصولات تولیدی شده این کارخانه از سوی یکی از طلبکاران بانکی بوده است.

کارگران تولی پرس در ادامه مدعی شدند: بانک مورد نظر قرار است برای وصول طلب چند صد میلیونی خود از شرکت تولی پرس با حکم قضایی محصولات تولیدی این شرکت را در چند مرحله از این واحد تولیدی خارج کند که در  مرحله اول یا دوم که روز چهارشنبه هفته گذشته انجام شد حدود ۹ هزارو ۸۰۰ کارتن از محصولات تولیدی این شرکت بار ۱۵ کامیون بنز۱۰ تن شد و به بیرون از کارخانه انتقال یافت که در نتیجه آن این واحد برای مدت ۵ روز تولیدی نداشت.

کارگران این کارخانه با بیان اینکه تنها حامی ما کارگران رسانه‌ها هستند که صدای ما را به گوش مسئولان می‌رسانند، در ادامه افزودند: رسانه‌های ایران بویژه رسانه‌های کارگری همانند «ایلنا» بنا به تکلیف شرعی و انسان‌دوستانه خود همواره از اقشار ضعیف جامعه بویژه کارگران  تولی پرس حمایت می کنند اما برخی رسانه‌های فارسی زبان خارجی با بازنشر اخبار کارگران ایرانی به نفع اهداف خود موضع‌گیری می‌کنند که نتیجه آن فضاسازی وتکذیب برخی اخبار درست از سوی برخی مسئولان استانی و شهرستانی است.

کارگران تولی پرس در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان استانی و شهرستانی که با حمایت آنها این واحد تولیدی توانسته است فعالیت تولیدی خود را از سر بگیرد، در خاتمه از دولتمردان خواستند به تعهدات خود در قبال صنعتگران و تولیدکنندگان کشور که دچار مشکلات مالی هستند، هرچه سریع‌تر عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز