خبرگزاری کار ایران

جسد کارگر مدفون بند خاکی «خواف» خارج شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۰۰۴

منابع کارگری در مرکز هلال احمر شهرستان خواف از کشف جسد کارگر بند خاکی روستای سه ده بعد از حدودا ۱۵ساعت جستجو خبر دادند.

یک منبع خبری کارگری به خبرنگار ایلنا گفت: جسد «نور الله یعقوبی» کارگر حادثه دیده ۳۵ ساله‌ای که در حین کار در  بند خاکی در روستای سه ده از صبح روز گذشته دوشنبه ۲۳ مهر ماه در عمق ۳۷ متری از سطح زمین، دفن شده بود؛ پس از گذشت حدود ۱۵ ساعت، حوالی ساعت ۴ صبح امروز (۲۴ مهر ماه ) بیرون کشیده شد.

او در تشریح جزئیات حادثه افزود: صبح روز گذشته این کارگر به همراه ۵  نفر دیگر در استخر ذخیره آب در روستای سده  مشغول کار بودند که به ناگهان بر اثر ریزش دیواره ورودی استخر در زیر خروارها گل و خاک دفن می‌شوند.

او در ادامه با بیان اینکه ۵ نفر از کارگران بلافاصله نجات پیدا می‌کنند، افزود: با خراب شدن دیواره ورودی استخر، حجم زیادی از گل و لای روی یکی از کارگران در عمق ۳۷ متری فرو می‌ریزد.

او با بیان اینکه حجم فراوان گل و لای عملیات جستجو را برای یافتن جسد این کارگر با کندی روبرو کرد، گفت: در نهایت حوالی ساعت ۴ صبح امروز به محض پیدا شدن این کارگر در زیر انبوهی از گل و لای، جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد.

مطابق قانون مسئولیت ارزیابی علل وقوع حوادث شغلی بر عهده بازرسان وزارت کار، سازمان تامین اجتماعی و کارشناسان رسمی و مورد تایید دادگستری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز