خبرگزاری کار ایران

کارگران «کاشی میبد» سه ماه مزد معوقه طلبکارند

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۵۲۶

کارگران کارخانه «کاشی میبد» مدعی هستند بابت دست‌کم سه ماه دستمزد از کارفرمای خود طلبکارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران کاشی میبد در توضیح طلب وصول نشده خود گفتند: مطالبات مزدی ما مربوط به طلب ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال جاری می‌شود. همچنین کارفرما تمامی کارگران شاغل در این واحد تولیدی را از یک هفته پیش به مرخصی فرستاده است.

این کارگران تاکید دارد که هیچکدام در جریان این تصمیم مدیریت نبوده‌ و از این می‌ترسند که مبادا مشکلات کارخانه در این مدت کوتاه رفع نشود. آنها می‌گویند که هنوز مشخص نیست مرخصی اجباری در حد یک هفته باقی بماند و ممکن است باتوجه به شرایطی که بر این کارخانه حاکم است، این وضعیت ادامه‌دار شود.

به گفته کارگران، عمده‌ترین دلایلی که از سوی کارفرما برای تعطیلی موقت این دو واحد عنوان می‌شود، کمبود نقدینگی است.

کارگران می‌گویند: در پیگیری وضعیت کارخانه و مطالبات مزدی‌مان ناچار شدیم روز پنجشنبه (۱۹ مهرماه) مقابل فرمانداری شهرستان میبد دست به اعتراض صنفی بزنیم تا با این روش صدای خود را به مسئولان شهرستانی برسانیم.

کارگران با بیان اینکه خواهان بازگشایی کارخانه و دریافت معوقات مزدی خود هستند و برای چندمین بار از تریبون رسانه‌های داخلی از مسئولان خواسته‌اند تا به مشکلات این واحد تولیدی و کارگرانش رسیدگی کنند، افزودند: همه مسئولان در جریان مشکلات کارخانه کاشی میبد و کارگرانش قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز