خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی در گردهمایی بسیجیان:

مدیریت شرایط فعلی کشور نیازمند مشارکت آحاد جامعه است/حمله تروریستی اهواز کار ابتکاری و ویژه‌ای نبود

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۰۶۷

سرپرست وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی تاکید کرد: مردم نشان دادند که علیرغم سلیقه‌های مختلف وقتی پای حفظ دستاوردهای انقلاب به میان بیاید، منافع شخصی را کنار گذاشته و با همدلی، وحدت و انسجام علیه دشمن خواهند ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی (سرپرست وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی) به مناسب هفته دفاع مقدس در گردهمایی بسیجیان با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: این حرکت یک کار ابتکاری و ویژه‌ای نبود. این حرکت یک اقدام بسیار ضدانسانی و ضداخلاقی  بود که در طی آن گروهی از هموطنان ما از نونهالان مهدکودکی گرفته تا جانباز ۷۰ درصدی را که برای مراسم دفاع مقدس شرکت کرده بودند، مورد حمله قرار داد. چهار نفر تفنگ به دست به مردم بی‌گناه حمله کردند. 

وی در ادامه با محکوم کردن حمله تروریستی اهواز تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس با هوشیاری و ایستادگی مردم که برگرفته از فرهنگ عاشورایی بود، توانستیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و حتی یک وجب از خاک کشور را تسلیم دشمن نکردیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یکی از راهبردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرایط ظالمانه تحریم با محوریت آمریکا، حمایت و حفظ اشتغال موجود با  تدبیر و برنامه‌ریزی است، گفت: حمایت از اشتغال موجود صرفاً جنبه اقتصادی ندارد بلکه رضایت‌مندی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را نیز برای هر فرد به دنبال دارد و باید با تدبیر انجام شود.   

وی گفت: اکنون در شرایطی قرار داریم که مدیریت این شرایط نیازمند هوشیاری، آگاهی و تدبیر مسئولین و مشارکت آحاد جامعه است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جنگ تحمیلی را با جنگ روانی که ترامپ علیه ایران به راه انداخته از جهاتی مشابه دانست و گفت: ترامپ و صدام در عدم تعادل روحی و روانی شبیه هم بودند و ما در ۸ سال دفاع مقدس توانستیم سرافرازانه از کشور و ملت دفاع کنیم.

محسنی بندپی با اشاره به تعهدات این وزارتخانه در قبال جامعه هدف سازمان بهزیستی، ۴۲ میلیون نفر جمعیت تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی و یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بازنشسته صندوق‌های بازنشستگی گفت: در کنار این موارد در زمینه روابط کار باید شرایطی را فراهم کنیم که سه‌‌جانبه‌گرایی در تمام تصمیمات ارتقا پیدا کند و پیوندی عمیق بین کار، تولید و اشتغال ایجاد شود.

وی یادآور شد: در زمان دفاع مقدس بالاترین سرمایه اجتماعی فاصله حداقلی بین مردم و مسئولین بود و حالا نیز باید ترمیم این سرمایه اجتماعی را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز