خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران«ایرکست شاونبرگ» با وعده رسیدگی خاتمه یافت

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۷۱۰

اجتماع صنفی کارگران شرکت« ایرکست شاونبرگ» که روزگذشته در مقابل ساختمان اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و در اعتراض به معوقات مزدی انجام شده بود، با وعده‌ پیگیری مسئولان خاتمه یافت.

کارگران شرکت «ایرکست شاونبرگ» که تولیدکننده اسکلت‌های فلزی سنگین در ماهشهر است به خبرنگار ایلنا گفتند: به دنبال اجتماع چند ساعته؛ روز گذشته جلسه مشترکی با حضور کارفرما، نماینده اداره کار و نماینده کارگران برگزار شد که در نهایت کارگران به فعالیت روزانه خود ادامه دادند.

آنها عنوان کردند: در حال حاضر به دلیل تاخیر ۴ ماهه در پرداخت مطالبات مزدی؛ در شرایط سخت معیشتی قرار داریم.

رئیس اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در این‌باره گفت: پرداخت دستمزد کارگران شرکت ایرکست شاونبرگ بندرماهشهر به دلیل مشکلات اقتصادی  چندین ماه به تاخیر افتاده، به همین دلیل کارگران مقابل ساختمان اداره کار منطقه ویژه دست به تجمع  و اعتراض زدند.

محمدرضا مطیری افزود: تحمل این شرایط در وضعیت کنونی اقتصادی برای قشر کارگر بسیار دشوار است، از این رو با برگزاری جلساتی با مدیران شرکت مذکور؛ پرداخت حقوق معوقه این افراد پیگیری شد.

وی ادامه داد: با پیگیری انجام شده با مدیرعامل شرکت ایرکست شاونبرگ مقرر شد ظرف ۲ هفته آینده حدود چهار ماه حقوق معوقه کارکنان به طور کامل پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز