خبرگزاری کار ایران

آتش‌نشانان خرم‌آباد سه ماه معوقه مزدی دارند/روابط عمومی: معوقات مزدی تیر ماه، پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۶۵

آتش‌نشانان شهرداری خرم‌آباد ضمن گلایه از بی‌توجهی مسئولان برای عدم فراهم‌ آوردن حمایت‌های لازم از آنها به‌رغم سختی‌ کارشان؛ اعلام کردند سه ماه است که حقوق نگرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آتش‌نشانان شهرداری خرم‌آباد اعلام کردند سه ماه است حقوق نگرفته‌اند.

به گفته آنها، به‌رغم سختی و حساسیت کارشان، آنگونه که باید و شاید، مسئولان مربوطه از این قشر زحمت‌کش حمایتی به عمل نمی‌آورند.

در همین زمینه، غلامرضا ترکمن‌شاهی (مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد و کارشناس روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد)  به خبرنگار ایلنا، گفت: با توجه به شرایط حساس اقتصادی کشور، دستگاه‌های دولتی و نیمه‌دولتی خرم‌آباد عموما مشکلاتی در زمینه پرداخت‌ حقوق‌ها دارند. از آنجا که شهرداری طی سال جاری در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان، برنامه‌هایی برای بهسازی فضاها و امکانات شهری، از قبیل مبلمان شهری داشته و دارد، سهم بودجه عمرانی‌اش در قیاس با سال گذشته، از هزینه‌های جاری آن بیشتر شده است. همین مساله موجب شده که تاخیرهایی در پرداخت‌ها ایجاد شود.

وی افزود: براساس قانون، متولی پرداخت حقوق آتش‌نشانان، شهرداری است. تاکنون حقوق خرداد ماه آتش‌نشانان، به‌طور کامل تسویه شده است. حقوق تیر ماه (شامل نه فقط آتش‌نشانان، بلکه تمامی کارمندان مجموعه شهرداری) نیز که تاکنون پرداخت آن به تاخیر افتاده بود، با پیگیری شهرداری و همکاری شورای شهر، قرار شده تا ۲ الی ۳ روز دیگر پرداخت شود.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد در پایان، در خصوص اضافه کارهای آتش‌نشانان خرم‌آباد، اظهار داشت: اضافه کار ماه‌های گذشته آنها به‌طور کامل پرداخت شده است. اضافه کار تیرماه نیز، به‌روز رسانی خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد، به‌همراه حقوق تیر ماه آنها ظرف ۲ الی ۳ روز آینده پرداخت می‌شود.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز