خبرگزاری کار ایران

کارگران پروژه سد صفارود ۷ ماه است که حقوق نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۲۷۳

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمان دلیل ۷ ماه حقوق نگرفتن کارگران سد صفارود را، عدم تامین اعتبار مالی پروژه از سوی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ذکر کرد.

عباس کاربخش (دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمان) به خبرنگار ایلنا گفت: کارگران این پروژه ۷ ماه است حقوق نگرفته‌اند.

وی افزود: دلیل معوق شدن حقوق کارگران این پروژه، عدم تامین اعتبار مالی آن از طرف شرکت آب و فاضلاب استان کرمان است. البته وعده‌هایی مبنی بر پرداخت معوقات این کارگران در آینده نزدیک، داده شده است.

 هفته گذشته، محمدمهدی زاهدی (نماینده حوزه انتخابیه کرمان و راور و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی) با اشاره به موضوع سد صفارود و انتقاد از عدم اتمام این پروژه، بیان داشت: متاسفانه سد صفارود که از مصوبات سفر رهبری به استان کرمان در سال ۱۳۸۴ بوده هنوز به اتمام نرسیده و پنج ماه است که کارگران آن حقوق و دستمزد دریافت نکردند و در این راستا تذکرات متعددی به وزیر نیرو داده‌ام اما متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

عباس سروش (معاون آب و آبفای وزارت نیرو) نیز با گلایه از روند کند ساخت این پروژه، تصریح کرد: مسئولین این پروژه قول دادند در صورت پرداخت هزینه‌های این پروژه از سوی دولت، عملیات ساخت این پروژه هرچه سریعتر آغاز شود.

وی تصریح کرد: به دلیل مشکلات مالی متاسفانه نمی‌توانیم از محل منابع عمومی از سوی دولت بخشی از مطالبات پیمانکار این پروژه را تامین کنیم اما سعی می‌کنیم در حداقل زمان ممکن تامین مالی از سوی دولت برای این پروژه صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز