خبرگزاری کار ایران

برگزاریِ رویداد حقوق شهروندی، چشم‌انداز روشن کارآفرینی/به ایده‌پردازانِ استارت‌آپ کمک می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۳۳

نخستین رویدادِ حقوق شهروندی، چشم‌انداز روشن کارآفرینی با حضور هشت گروه برتر شرکت‌کننده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر سه‌شنبه دوم مردادماه، ستاد مرکزی علمی کاربردی خانه کارگر، میزبان «رویداد حقوق شهروندی چشم‌انداز روشن کارآفرینی» با حضور  نمایندگان سه قوه، مسئولان حوزه کارآفرینی و حقوق شهروندی و هشت گروه منتخب بود.

این رویداد با محورهای گوناگونی ازجمله برابری فرصت‌ها، حق اشتغال و کار شایسته، دسترسی به حسن تدبیر، حق مالکیت، حق اقتصاد شفاف و رقابتی، قرار است به ایده‌پردازان استارت آپ در جهت توسعه کار و اتخاذ روش‌های  مناسبِ حل مشکل کمک کند.

در این رویداد علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر و نماینده مردم تهران در مجلس)، سیده حمیده زرآبادی (نماینده مردم آبیک، قزوین و البرز در مجلس)، زهرا سعیدی مبارکه (سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس)، محمدرضا بادامچی (نماینده مردم تهران در مجلس)، زهرا ساعی (نماینده مردم تبریز در مجلس)، خاتم شاکرمی (مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان تهران)، علی حیدری (نایب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی) و رحیم سرهنگی (مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) حضور داشتند.

در این نشست، پس از شنیدن طرح‌های گروه‌های استارت آپی، به راهکارهای عملیاتی کردن این طرح‌ها پرداختند. در انتهای این رویداد مسئولان متعهد شدند که موانع قانونی را از پیش پای فعالان استارت‌آپی بردارند تا با فراغ بال به ایده‌پردازی مشغول شوند.

علاوه بر این، در این رویداد کلاس‌های ارتقاسنجی و بوم ناب (کلاس تخصصی مربوطه) برای گروه‌های نیروان، بلک‌باکس، چشم شاهد، موفقیت‌شناسی، حامی‌جو، کارآفرینی ایراندخت، کارما و پروتک که از مرحله داوری عبور کرده و انتخاب شده بودند، برگزار و مقرر شد در  پایان جلسه سوم که در تاریخ 23 مرداد برگزار می‌شود، طرح‌ها و ایده‌های برتر گروه‌های استارت‌آپی انتخاب شده و به سه گروه برگزیده، جوایزی تعلق گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز