خبرگزاری کار ایران

نگرانی کارگران حفاری شمال از کاهش اضافه کار در فیش‌های حقوقی/مدیر منابع انسانی: از مزایای مزدی کم نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۶۴۴

کارگران حفاری شمال از کاهش پرداختی اضافه کار خود انتقاد دارند اما مدیر منابع انسانی می‌گوید به تعداد ساعاتی که حضور داشته اند، اضافه کار پرداخت کرده‌ایم.

کارگران حفاری شمال در تماس با خبرنگار ایلنا، از کاهش پرداختیِ اضافه‌کار خود انتقاد کردند.

این کارگران می‌گویند: در فیش حقوقی خرداد ماه به این بهانه که میزان پرداختی‌ها از برنامه‌ریزی‌های مالی فزونی گرفته، از اضافه کارِ واقعی کارکنان کسر کرده‌اند لذا دریافتی‌ها کاهش یافته است.

کارگران حفاری شمال از این روند ابراز نگرانی کردند و گفتند: پیش از این روند پرداخت‌ها در حفاری شمال خوب پیش می‌رفت؛ اما نگران کاهش در دریافتی‌ها هستیم. کاهش دریافتی‌ها زندگی ما را با مشکل مواجه می‌کند.

 جواد عمویی (مدیر منابع انسانی حفاری شمال) در ارتباط با انتقاد کارگران به ایلنا گفت: اضافه کار برای عملیاتی‌ها بی‌معناست؛ چراکه شیفتی کار می‌کنند و فقط برای ستادی‌ها تعریف شده؛ برای ستادی‌ها نیز اضافه‌کار مربوط به مابه‌التفاوت کاری‌ست که بیشتر از ساعات موظف انجام می‌شود؛ در این مورد برای کارکنانی که حضور داشته‌اند، اضافه کار کامل و بدون کسری پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه کاهش مزایای مزدی نداشته‌ایم؛ پرداخت‌ها کمافی‌السابق انجام شده و کسانی که حضور داشته اند اضافه‌کار را کامل دریافت کرده‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز