خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد رایزن بازرگانی استرالیا به سازمان فنی و حرفه‌ای:

تشکیل کمیته‌ای با حضور نمایندگان دو کشور با هدف توسعه ارتباطات آموزش فنی و حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۱۹۲

منیر سانکاری از مسئولان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای حضور در کنگره بین‌المللی همکاری‌های بین‌المللی آموزش فنی و حرفه‌ای دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، رایزن بازرگانی استرالیا با تاکید بر توسعه ارتباط بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ایران و استرالیا پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای با حضور نمایندگان دو کشور را داد تا بدین ترتیب از ظرفیت‌های آموزشی کشور استرالیا در حوزه آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای توسط کشور ایران برنامه‌ریزی شود.

منیر سانکاری در دیدار با معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری کنگره همکاری‌های بین‌المللی آموزش فنی و حرفه‌ای به میزبانی کشور استرالیا در سال جاری خبر داد و گفت: این کنگره هر دو سال یک بار در یکی از کشورها برگزار می‌شود.

وی همچنین از مسئولان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای حضور در این کنگره بین‌المللی دعوت کرد و افزود: حضور کشورها در  این کنگره فرصت خوبی است که مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای کشورهای مختلف در حوزه آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای تبادل نظر و گفتگو کنند.

وی در ادامه با اشاره با سیاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ایران در استفاده از تجارب بین المللی در حوزه آموزش های فنی وحرفه ای گفت: علاقمند هستیم ارتباط خود را در این زمینه با کشور ایران توسعه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز