خبرگزاری کار ایران

وعده پرداخت مطالبات کارگران نورد لوله صفا و پروفیل ساوه عملی نشد

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۴۷۰

کارگران کارخانه‌های نورد لوله صفا و پروفیل ساوه می‌گویند طبق وعده‌ای که کارفرما به آن‌ها داده بود، هنوز پولی به حساب کارگران پرداخت نشده و همچنان شش ماه مطالبات مزدی طلبکارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران کارخانه‌های نورد لوله صفا و پروفیل ساوه در تماسی اعلام کردند: هنوز وعده پرداخت مطالبات مزدی‌مان از سوی کارفرما عملی نشده و طبق قرار قبلی و جلساتی که در کمیسیون کارگری شهرستان ساوه گرفته شده است، کارفرما روز دهم اردیبهشت ماه مکلف به پرداخت بخشی از مطالبات کارگران شده بود.

به گفته این کارگران، با وجود اتمام مهلت هنوز تا این لحظه خبر خاصی درخصوص وضعیت شغلی و پرداخت ۶ ماه مطالبات مزدی آن‌ها به دست نیامده است.

آنان با بیان اینکه براساس تصمیمات کمیسیون کارگری شهرستان ساوه، کارفرما مکلف بود روز دهم و ۲۵ اردیبهشت به ترتیب حقوق فروردین ۹۷ مهر ۹۶ را پرداخت کند، درخصوص سایر مطالبات خود گفتند: در خصوص بیمه تکمیلی نیز دچار مشکل هستیم. علاوه بر آن کارفرما وعده سامان دادن به کارخانه و تضمین امنیت شغلی کارگران را داده است.

همچنین به نقل از کارگران کارخانه‌های نورد لوله صفا و پروفیل گفته می‌شود؛ مطالبات مزدی آنان به ماه‌های مهر، آبان، آذر، دی، اسفند ۹۶ و فرودین ۹۷ مربوط می‌شود و آخرین حقوقی که این کارگران دریافت کرده‌اند مربوط به دستمزد بهمن ماه سال ۹۶ است که در ۲۵ اسفند ماه سال گذشته توسط کارفرما به حساب بانکی آن‌ها واریز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز