خبرگزاری کار ایران

مطالبات مزدی کارکنان آموزش و پرورش آغاجری خبرساز شد/پرداخت بخشی از معوقات به‌زودی

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۸۰۱

در پی انتشار نامه استعفای کارکنان آموزش و پرورش استان خوزستان، روابط عمومی آموزش و پرورش از تایید نشدن نامه و تلاش برای پرداخت معوقات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته خبر استعفای ۱۸ نفر از کارکنان آموزش و پرورش شهر آغاجاری استان خوزستان منتشر شد. در نامه‌ای که این کارکنان خطاب به رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان منتشر کردند، آمده‌ است که به دلیل عدم پرداخت ماه‌ها معوقات مزدی سال‌های، از کار خود استعفا می‌دهیم.

این کارکنان در نامه‌ای که منتشر شده، تاکید کرده‌اند که سه ماه اضافه کار سال ۹۵ و شش ماه اضافه کار سال ۹۶ را دریافت نکرده‌اند.     

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان در واکنش به انتشار این خبر از قول محمدتقی زاده (مدیرکل آموزش و پرورش این استان) به خبرنگار ایلنا گفت: پرداخت حقوق کارکنان آموزش و پرورش به‌صورت ملی انجام می‌شود و ماجرای تاخیر پرداخت محدود به شهر آغاجاری نبوده است.

مدیر روابط عمومی استان خوزستان در تشریح مشکل به‌وجود آمده نیز اظهار کرد: ما در این رابطه تنها منبع خبری خود را آموزش و پرورش شهر آغاجاری می‌دانیم و بحث استعفای ۱۸ نفر از کارکنان را از فضای مجازی مطلع شدیم و نمی‌توانیم صحت یا عدم صحت خبر را تایید کنیم؛ اما طی سالی که گذشت، پرداخت حق‌الزحمه اضافی مربوط به اضافه کار امتحانات با تاخیر پرداخت شد.

 وی از قول تقی‌زاده (مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان) اعلام کرد: بنابر رایزنی‌های صورت گرفته طی ۱۰ روز آینده قرار است بخش زیادی از معوقات حقوقی و اضافه حقوق پرداخت‌نشده کارکنان آموزش و پرورش استان پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز