خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی حفاری شمال:

در حفاری شمال «حقوق نامتعارف» پرداخت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۱۰۲

مدیر روابط عمومی حفاری شمال می گوید: از ابتدای سال 96 هیچ حقوق نامتعارفی در حفاری شمال پرداخت نشده‌است.

مدیر روابط عمومی شرکت حفاری شمال در تماس با ایلنا در ارتباط با اخباری که در فضای مجازی در ارتباط با سطح پرداخت حقوق در این شرکت، منتشر شده؛ اظهار داشت: از ابتدای سال 1396 هیچگونه حقوق و دستمزدی خارج از اصول قانونی و چهارچوب های مصوب سازمانی پرداخت نمی گردد و معیار پراخت حقوق کارکنان شرکت؛ به مشابه پرداخت های حقوق کارکنان حفاری در وزارت نفت است.

وی افزود: همچنین  وجود ارتباطات فامیلی نیز به هیچ عنوان نقش و جایگاهی در انتصابات سازمانی ندارد و علیرضا شفیعی مدیر منابع انسانی شرکت نیز هیچگونه ارتباط فامیلی با هیچکدام از مسئولان؛ مدیران و مدیر عامل مجموعه هلدینگ انرژی گستر سینا ندارد.

وی در ادامه گفت : اگر حقوق غیرمتعارفی نیز در گذشته وجود داشته است با بکارگیری آئین نامه جدید حقوق و دستمزد شرکت، بازنگری شده و تعدیل و تصریح شده است.

به گفته این مقام مسئول، براساس تدوین آئین نامه جدید و دستورالعمل پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان شرکت حفاری شمال که  با رویکرد عدالت محوری, افزایش بهره وری و ایجاد انگیزه مضاعف میان کارکنان خدوم و  زحمتکش شرکت و توسط کارگروه مربوطه محقق شده است، مبنای پرداخت حقوق به برخی از صاحبان مشاغل افزایش خواهد داشت و در بعضی از گروه های شغلی و صاحبان مشاغل نیز شاهد کاهش حقوق خواهیم بود که این مهم نیز به مرور زمان اعمال می گردد و در این راستا هیچگونه حقوق و دستمزد غیرمتعارف در هیچ سطحی از کارکنان شرکت پرداخت نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز