خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی نظرسنجی استخدامی توسط یک کاریابی

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۲۹۸

یکی از وب‌سایت‌های کاریابی اخیرا کمپینی راه‌اندازی کرده تا افراد علاقمند به استخدام بتوانند از طریق مشارکت در یک نظرسنجی، در شرکت مورد علاقه خود مشغول به کار شوند.

به گزارش ایلنا، یکی از وب‌سایت‌های کاریابی اخیرا کمپینی راه‌اندازی کرده تا افراد علاقمند به استخدام بتوانند از طریق مشارکت در یک نظرسنجی، در شرکت مورد علاقه خود مشغول به کار شوند.

سازوکار این کمپین به شیوه‌ای است که شرکت‌کنندگان بعد از نام بردن سه شرکت مورد علاقه خود و ذکر دلایل این انتخاب‌، در یک قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند. بعد از اتمام نظرسنجی، رزومه برندگان این قرعه‌کشی که توسط خود شرکت‌کنندگان در بانک رزومه وب‌سایت ایران تلنت تکمیل و ثبت شده، از طریق این وب‌سایت به یکی از شرکت‌های محبوب آنها ارسال خواهد شد.

هدف از راه‌اندازی این کمپین در درجه اول، فراهم کردن فرصت همکاری متقابل بین متقاضیان استخدام و شرکت‌ها و بعد جمع‌آوری و تحلیل نظرات شرکت‌کنندگان در مورد معیارهای علاقمندی به یک شرکت یا برند است. ضمن این‌که تحلیل داده‌های حاصل از نظرسنجی به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا شرایط خود را به منظور کسب محبوبیت بیشتر و جذب نیروهای کارآمدتر ارتقا دهند.

علاقمندان به شرکت در این نظرسنجی می‌توانند از طریق ایجاد یا تکمیل رزومه در این وب‌سایت، ضمن شرکت در نظرسنجی، شانس خود را برای استخدام در شرکت مورد نظر یا سایر شرکت‌های متقاضی نیروی منتخصص نیز امتحان کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز