خبرگزاری کار ایران

5 کارگر شهرداری آبیک اخراج شدند

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۰۴۰

منابع خبری ایلنا از اخراج 5 کارگر با سابقه واحد اجرائیات شهرداری شهرستان آبیک در قزوین با اتمام قرار داد کار خبر می‌دهند.

منابع کارگری ایلنا در قزوین می گویند: این اخراج برای 5کارگر  واحد اجرائیات شهرداری آبیک  که به عنوان مسئول پیشگیری و رفع تخلفات شهری فعالیت داشتند، در تاریخ 31 تیر ماه  سال جاری صورت گرفته است.

این کارگران با یادآوری اینکه جدا از تعدیل‌های اخیر، هنوز نزدیک به 10کارگر در واحد اجرائیات شهرداری مشغول کارند، افزودند: این تعدیل‌ها به بهانه کاهش هزینه‌ها صورت گرفته است اما شهرداری آبیک بعد از اخراج این 5 کارگر با سابقه سریعا 5 کارگر دیگر جایگزین کرده است.

در همین رابطه یکی از کارگران تازه اخراج شده  واحد اجرائیات شهرداری آبیک  گفت: پیش از این نیز ما 5 کارگر که درواحد اجرائیات شهرداری آبیک مشغول کار بودیم در تاریخ 31 تیر ماه  94 اخراج شده بودیم که  همان وقت با شکایت به اداره کار مجددا یکسال دیگر قرار داد کارمان تمدید شد وبه کار سابقمان برگشتیم.

به گفته وی این در حالیست که درست بعد از یکسال  مجددا شهرداری آبیک در مقام کارفرما بعد از اتمام قرار داد کارمان دوباره ما را از کار اخراج کرده وهم اکنون پرونده شکایت ما 5 کارگر در دیوان عدالت اداری در حال رسیدگی است.

به گفته این کارگر اخراجی شهرداری آبیک او و دیگر همکاران اخراج شده اش دست کم  10 سال سابقه کار داشته و در حال حاضر منتظر  رای بازگشت بکار خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز