خبرگزاری کار ایران

تفهیم اتهام دو مسئول مقصر در حادثه معدن زغال سنگ طزره

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۶۹۸

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دو مسئول دیگر از مقصران معدن رزمجاه طزره دامغان تفهیم اتهام شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمد جعفر عبدالهی با اشاره به تفهیم اتهام دو مسئول مقصر دیگر در معدن رزمجاه طزره دامغان گفت: نظریه تکمیلی هیئت پنج نفره کارشناسان حوادث ناشی از کار در خصوص این معدن وصول شد.

وی افزود: سرپرست کارگاه و مسئول ایمنی که دستگاه صحت سنجش اکسیژن را در اختیار داشته، هر کدام به اتهام بی‌احتیاطی و بی‌مبالاتی منتهی به قتل غیرعمدی شش نفر از کارگران معدن به میزان ۱۰ درصد تقصیر، تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین وثیقه اقدام و متهمان با تودیع تأمین آزاد هستند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با وصول نظریه تکمیلی هیئت پنج نفره کارشناسان، سرپرست معادن زغال سنگ طزره نیز به میزان ۸۰ درصد مقصر و نظریه به وی ابلاغ شد.

عبدالهی افزود: دقت، سرعت و در عین حال صحت در رسیدگی، اولویت دستگاه قضائی استان در تعیین تکلیف این پرونده قرار گرفته است؛ تا ضمن بررسی ابعاد مهم و خاص پرونده، مطالبات خانواده‌های جان باختگان در برخورد قانونی و بازدارنده فراهم شود.

گفتنی است ؛ عصرروز دوازدهم شهریور، شش کارگر در تونل زرمجاهِ معدن ذغال سنگ البرز شرقی (طزره) به دلیل اجتماع ناگهانی گاز، زیر آوار مدفون شدند و جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز