خبرگزاری کار ایران

انتقاد پرستاران بیمارستان شهدای هفت تیر از اجرای ناقص تعرفه‌گذاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۶۴۴

پرستاران بیمارستان شهدای هفت تیر تهران نسبت به اجرای تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری انتقاد دارند.

پرستاران بیمارستان شهدای هفت تیر تهران در تماس با خبرنگار ایلنا، به نحوه‌ی اجرای تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری انتقاد کردند.

تعدادی از این پرستاران روز گذشته (سیزدهم آذر) به وزارت بهداشت مراجعه کردند و انتقاد خود به این مساله را به گوش مقامات این وزارتخانه رساندند.

یکی از این پرستاران می‌گوید: وزارت بهداشت در روزهای اخیر ادعا کرده بود که پرستاران از وزارت بهداشت و نحوه‌ی اختصاص مبالغ علی الحساب به اسم اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاری، راضی هستند و این در حالیست که هیچ نظرسنجی مستقل و بی‌طرفانه‌ای از جامعه‌ی هدف صورت نگرفته است.

این پرستار با بیان اینکه ما خواستار «عدالت برای پرستاران و کادر درمان کشور» هستیم؛ اضافه می‌کند: قراردادهای شرکتی برای پرستاران کاملاً ناعادلانه است؛ ضمن اینکه تعرفه‌گذاری نیز باید عادلانه انجام شود و برای آن اعتبار کافی و مناسب اختصاص دهند. ما همه‌ی این مسائل را به مسئولان گوشزد کردیم.

پرستاران شهدای هفت تیر تهران خواستار بازنگری جدی در نظام تعرفه‌گذاری هستند؛ می‌گویند: اینکه فکر کنند با پرداخت علی‌الحساب همه چیز تمام شده، اصلاً درست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز