خبرگزاری کار ایران

قدردانی میرهاشم موسوی از تصویب طرح تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۶۷۸

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تصویب طرح تحقیق و تفحص در این سازمان و شرکت شستا قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه نشست شوراهای اقامه نماز سراسر کشور سازمان تامین اجتماعی از طرح تفحص اخیر مجلس از شستا و سازمان تامین اجتماعی تشکر کرد.

وی با استقبال از تصویب طرح "تحقیق و تفحص از شستا و سازمان تامین‌ اجتماعی"، گفت: ورود دستگاه‌های نظارتی از جمله مجلس شورای اسلامی و تحقیق تفحص، در راستای راهبرد شفافیت و فسادستیزی در سازمان است و ما این طرح را کمک به سازمان برای مقابله با فساد می‌دانیم. از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابت تصویب این موضوع تشکر و از هر طرح و اقدامی که منجر به افزایش شفافیت و صیانت از حقوق مردم شود، استقبال می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه نماز، مانع فحشا و منکر است، اظهار داشت: در میان منکرات، شاید هیچ منکری بالاتر از تضییع حقوق مردم نباشد. بر همین اساس سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان سازمانی که متعلق به خانواده بزرگ و ۴۵ میلیون نفره تأمین‌ اجتماعی است؛ باید نسبت به صیانت از حقوق ذی‌نفعان خود، بالاترین میزان حساسیت را داشته باشد.

موسوی ضمن تأکید بر ضرورت ارتقای سطح شفافیت و حساسیت نسبت به فساد تصریح کرد: تحقق عدالت، ارتقای اعتماد و ایجاد تحول از اولویت‌های سازمان است. ورود دستگاه‌های نظارتی از جمله مجلس شورای اسلامی و تحقیق و تفحص در راستای راهبرد شفافیت و فسادستیزی در سازمان است و ما این طرح را کمک به سازمان برای مقابله با فساد می‌دانیم و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابت تصویب این موضوع تشکر و از هر طرح و اقدامی که منجر به افزایش شفافیت و صیانت از حقوق مردم شود، استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز