خبرگزاری کار ایران

بلاتکلیفیِ معلمان نهضت سوادآموزی و طرح امین/ خبری از ثبت‌نام در دانشگاه فرهنگیان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۶۰۶

تعدادی از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی و معلمین قرآنی و طرح امین توانسته‌اند از سدِ آزمون استخدامی یکم مردادماه عبور کنند اما هنوز بلاتکلیف هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی و معلمین قرآنی و طرح امین که توانسته‌اند از سدِ آزمون استخدامی یکم مردادماه عبور کنند، حالا در تماس با ایلنا از بلاتکلیفی خود می‌گویند. 

به گفته‌ی این معلمان؛ نزدیک به سه ماه از برگزاری این آزمون می‌گذرد اما همچنان وضعیتمان بلاتکلیف است و هنوز خبری از تشکیل پرونده و ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان و شروع دوره آموزشی نیست. 

آن‌ها می‌گویند: با توجه به اینکه به نیمه‌ی مهرماه نزدیک می‌شویم، علت تعلل آموزش و پرورش را نمی‌دانیم. درخواست ما این است که همچون سه گروه دیگر ثبت نام ما نیز در دوره‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان آغاز شود تا بتوانیم قبل از پایان سال، کلاسهایمان را به صورت فشرده تمام کنیم. 

گفتنی است در راستای طرحی که مجلس در سال ۸۸ برای «تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» تصویب کرده بود، آزمونی در دو نوبت، بیستم تیرماه سال گذشته و اول مردادماه امسال برگزار شد تا معلمانی که نمره‌ی حدنصاب را کسب می‌کنند به استخدام آموزش و پرورش درآیند. معلمانی که در این آزمون قبول شدند بعد از گذراندن یک دوره‌ی آموزشی در دانشگاه فرهنگیان به استخدام آموزش و پرورش درمی‌آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز