خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان کل کشور؛

قوه قضائیه برای احیای کارخانه مخابرات راه دور ایران (ITI) شیراز کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۶۱۷

معاون قضایی دادستان کل کشور درباره کارخانه مخابرات راه دور ایران (ITI) شیراز گفت: دولت و بانک‌ها باید برای رفع مشکل این کارخانه همکاری کنند و حداکثر ارفاق‌های قانونی را انجام دهند.

به گزارش ایلنا، آقای سعید عمرانی در ارتباط تصویری با برنامه گفتگوی ویژه خبری یکشنبه شب شبکه دو سیما، با اشاره به اینکه اسناد لازم الاجرا از طریق ثبت، قابلیت اجرا دارد و نماینده دادستان حضور پیدا می‌کند، افزود: دادستان استان فارس در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات این کارخانه تشکیل شد، شرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه به قیمت پایه ۳۴۰ میلیارد تومان یعنی جمع بدهی‌های کارخانه، قیمت‌گذاری شده است، ادامه داد: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان معوقات کارگران است.

آقای عمرانی افزود: جلسات متعدد ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان، تشکیل شده است و قطعاً ما هم برای حل این مشکل، راهکار داریم.

معاون قضایی دادستان کل کشور اضافه کرد: فروش اموال مازاد این کارخانه برای پرداخت بدهی‌هایش راهکار خوبی است و دولت و بانک‌ها باید همکاری کنند و حداکثر ارفاق‌های قانونی را انجام دهند.

وی ادامه داد: آماده کمک هستیم تا این کارخانه احیاء شود و کارگران آن برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز