خبرگزاری کار ایران

بازنشستگان مطرح کردند:

آقای نوبخت ۳۲ هزار میلیارد تومان مگر بابت رد دیون دولت نبود؟!

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۹۸۶

بازنشستگان کارگری در ارتباط با تازه‌ترین اظهارات نوبخت می‌گویند: پولی که دولت به سازمان در تیرماه داد، بابت رد دیون بوده است نه همسان سازی.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ماههاست که بازنشستگان کارگری از عدم تخصیص بودجه مجزا برای همسان‌سازی انتقاد دارند؛ این در حالیست که دولت از خزانه خود حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان بابت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری اختصاص داده است.

حالا بازنشستگان در پاسخ به اظهارات نوبخت می‌گویند: ۳۲ هزار میلیارد تومان تیرماه، بابت رد دیون دولت به سازمان بوده و در قالب سهام شرکت‌ها پرداخت شده؛ سازمان نیز ادعا کرده این پول را صرف همسان‌سازی در دو سال می‌کند؛ چرا می‌گویند این پول بابت همسان‌سازی در یک سال به تامین اجتماعی داده شده است.

نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) در گفتگوی زنده با بازنشستگان گفته است: ما ۵۰ هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها تخصیص دادیم که ۱۸ هزار میلیارد تومان آن برای بازنشستگان لشکری و کشوری و ۳۲ هزار میلیارد تومان آن نیز به بازنشستگان تامین اجتماعی اختصاص پیدا کرد. این اختلاف رقم به دلیل بیشتر بودن تعداد بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی است.

این اظهارات از شب گذشته، موجب انتقاد بازنشستگان شده است؛ بازنشستگان کارگری می‌گویند: اگر ۳۲ هزار میلیارد تومان بابت همسان‌سازی به تامین اجتماعی می‌دادند، همسان‌سازی خیلی بهتر اجرایی می‌شد و اینهمه ایراد و اشکال نداشت.

این بازنشستگان می‌پرسند: حرف نوبخت را باور کنیم یا اظهارات مقامات و مسئولان سازمان تامین اجتماعی را؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز