خبرگزاری کار ایران

اعتراض پرستاران بیمارستان مرکزی شیراز به پرداخت نشدن مطالبات

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۳۷۸

جمعی از پرستاران بیمارستان مرکزی شیراز خواستار بهبود شرایط شغلی خود شدند.

جمعی از پرستاران بیمارستان مرکزی شیراز در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع امروز (6 بهمن ماه) خود در محوطه داخلی بیمارستان خبر دادند.

این پرستاران می‌گویند: مسئولان بیمارستان باید مطالبات آن‌ها را طبق قوانین و بخشنامه‌های موجود پرداخت کنند. اخیرا نیز بخشنامه‌ای از سوی وزارت کار برای افزایش حقوق کارکنان بیمارستانی صادر شده اما متاسفانه بیمارستان اهمینت نمی‌دهد.

یکی از این پرستاران با بیان اینکه بیشترین بار بیماری کرونا بر دوش کادر درمان و به خصوص جامعه پرستاری‌ست؛ از پایین بودن مزایای مزدی پرستاران انتقاد کرد و گفت: اگر در این شرایط، حتی دو برابر معمول هم به پرستاران دستمزد بدهند، بازهم کم و ناکافی‌ست. پرستاران جان خود را سر دست گرفته‌اند و برای تامین سلامت مردم تلاش می‌کنند.

این پرستاران با بیان اینکه بیمارستان مرکزی شیراز یک بیمارستان خصوصی است و کارکنان و پرستاران آن مشمول مقررات قانون کار و بیمه اجتماعی هستند، در ادامه درباره چند خواسته اصلی خود گفتند: ارتقای مزد و کارانه و بهبود شرایط شغلی مطالبه‌ای است که ما کارکنان و پرستاران بخش خصوصی این بیمارستان خواستار تحقق آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز