خبرگزاری کار ایران

در قبولی دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی؛

دانشگاه شهرکرد، جزء ۱۰ دانشگاه بر‌تر کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۰۳۰

دانشگاه شهرکرد در بین دانشگاه‌های کشور در قبولی دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای رتبهٔ ۲ تا ۹ می‌باشد و جزء ۱۰ دانشگاه بر‌تر کشور است.

دکتر شایان شامحمدی سرپرست دانشگاه شهرکرد با اشاره به سابقهٔ ۲۵ سالهٔ دانشگاه شهرکرد، تصریح کرد: دانشگاه شهرکرد در بین دانشگاه‌های کشور در قبولی دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای رتبهٔ ۲ تا ۹ می‌باشد و جزء ۱۰ دانشگاه بر‌تر کشور است.

دکتر شامحمدی افزود: دانشگاه شهرکرد با بیش از ۷۰۰۰ دانشجو در ۱۵۷ رشتهٔ تحصیلی(۴۴ رشتهٔ کار‌شناسی، ۷۴ رشتهٔ کار‌شناسی ارشد و ۳۹ رشتهٔ دکتری) و ۲۸۰ عضو هیأت علمی که۹۰ درصد استادیار به بالا هستند و با ظرفیت بالای علمی، همت خود را معطوف به تحقیقات کاربردی و ارتباط با صنعت کرده است و در سال گذشته بیش از ۱۰۰ طرح تحقیقاتی کاربردی داشته که ۸۰ مورد آن به پایان رسیده است.

سرپرست دانشگاه شهرکرد در ادامهٔ سخنان خود گفت: بر اساس نیاز منطقه و بخصوص با توجه به تصویب تبدیل استان چهارمحال و بختیاری به قطب گردشگری کشور در سفر اخیر ریاست محترم جمهور به استان، رشته‌های جدیدی برای پوشش موضوع اکوتوریسم در دانشگاه شهرکرد تعریف شده است و هم‌اکنون طرح جذب استاد در این زمینه در دست اقدام است.

دکتر شامحمدی با اشاره به اینکه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی قرار داریم و خط فرهنگی که در استان توسط نمایندهٔ ولی فقیه و امام جمعهٔ شهرکرد حجت‌الاسلام نکونام با جدیت شروع شده گفت: خط‌مشی دانشگاه شهرکرد نیز‌‌ همان خط فرهنگی ولایت و انقلاب است و در این زمینه با ایشان همکاری خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز