خبرگزاری کار ایران

حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در راهپیمایی روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۲۶۹

دانشگاهیان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری به ویژه دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد همراه با آحاد مردم، با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام انزجار از رژیم غاصب قدس مظلومیت مردم فلسطین را فریاد کردند.

همزمان با آخرین جمعه‌ی ماه‌مبارک رمضان و روز جهانی قدس، دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد همراه با سایر دانشگاهیان استان و همگام با ملت روزه‌دار ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و خواستار توقف کشتار مردم بی‌گناه و مظلوم غزه شدند و اراده‌ی خود در دفاع از آرمان قدس را به جهانیان نشان داده و ضمن اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زدند.

دکتر شایان شامحمدی سرپرست دانشگاه شهرکرد که به اتفاق هیأت رئیسه‌ و جمعی از اساتید و کارکنان این دانشگاه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود، ابتکار امام خمینی(ره) در اعلام جمعه‌ی آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را تدبیری برای زنده‌ نگه داشتن آرمان قدس دانست و افزود: مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر جهان با شرکت در راهپیمایی امروز نشان دادند مسئله‌ی فلسطین در صدر مسائل جهان اسلام است.

دکتر شامحمدی بار دیگر جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به غزه را محکوم کرد و گفت: حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال ضمن تقویت مقاومت، امید به آزادی قدس و پیروزی فلسطین را پررنگ‌تر کرد.

سرپرست دانشگاه شهرکرد از همه‌ی مردم به ویژه دانشگاهیان به خاطر حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز