خبرگزاری کار ایران

تجلیل از فعالان اردوهای جهادی دانشجویی در دانشگاه شهرکرد

کد خبر : ۱۶۵۶۴۶

ویژه‌ی برنامه‌ی شکوه هجرت به منظور تجلیل از گروه جهادی شهید علم الهدی دانشگاه شهرکرد و فعالان اردوهای جهادی استان چهارمحال‌وبختیاری در این دانشگاه برگزار شد.

ویژه‌برنامه‌ی شکوه هجرت به منظور تجلیل از گروه جهادی شهید علم الهدی دانشگاه شهرکرد و دیگر فعالان عرصه‌ی اردوهای جهادی استان چهار محال‌وبختیاری، باحضور رئیس دانشگاه شهرکرد، مسئول بسیج سازندگی بسیج کشور، مسئولین بسیج دانشجویی استان و تعدادی از مسئولین و دانشگاهیان در تالار شهید آوینی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

احمد راستینه مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال وبختیاری ضمن تشکر از همه‌ی تلاشگران فعال در عرصه‌ی اردوهای جهادی اقدامات این عزیزان را بسیار ارزشمند دانست و افزود: جهادگرانی که برای گام نهادن در مسیر ایثار و نوع‌‌دوستی سختی حضور در مناطق محروم کشور را به جان می‌خرند، در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب قدم گذاشته و در این راه با تمام وجود مجاهده می‌کنند.

راستینه فرهنگ را به منزله‌ی هوای سالم برای رسیدن به اقتصاد پایدار برشمرد و نیل به این هدف را، با بهره بردن از پتانسیل‌های جهاد‌گران در زدودن غبار محرومیت از چهره‌ی روستاهای استان و جلوگیری از مهاجرت به شهرها، میسر دانست.

وی افزود: نامگذاری سال ۹۳ از سوی رهبر انقلاب به‌عنوان " سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی " ایجاب کننده‌ی اهداف بسیار والایی است که بدون داشتن نیت الهی و روحیه‌ی جهادی محقق نخواهند شد.

ابراهیم عزیزی مسئول بسیج سازندگی بسیج کشور نیز در این برنامه ضمن تبریک روز بسیج سازندگی هدف از برگزاری همایش شکوه هجرت را نهادینه شدن روحیه‌ی جهادی و هم‌اندیشی در جهت رفع مشکلات جهادگران، همکاری و همیاری نهادها و ادارات با جهادگران و توجه وتأکید بیشتر در برنامه‌ریزی برای محرومیت‌زدایی نواحی دور افتاده اعلام کرد.

وی نیت الهی، گمنامی، اقدام متکی بر مجاهده و ایثار، دلسوزی، خیرخواهی و حضور فعال در صحنه‌های مختلف جامعه را ویژگی‌های جهاد گران عنوان کرد و افزود: شکوفایی اقتصاد مقاومتی و خودکفا‌سازی روستاییان را برآیند فعالیت جهادگران اردوهای جهادی دانست.

گفتنی است در این برنامه مسئولان گروه‌های جهادی شهید شاه‌مرادی، شهید همت وگروه جهادی رهروان حضرت فاطمه‌زهرا(س) ناحیه‌ی بسیج دانشجویی استان چهارمحال‌وبختیاری به بیان گزارشی اجمالی از اقدامات صورت گرفته در نواحی محروم استان چهارمحال‌وبختیاری پرداختند و خواستار کمک و توجه هر چه بیشتر مسئولین به گروه‌های جهادی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز