یک مسوول:
روابط عمومی ها نقش مهمی در معرفی ظرفیت های چهارمحال و بختیاری دارند

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحالوبختیاری گفت: روابط عمومیها میتوانند نقش مهمی در معرفی ظرفیتهای استان ایفا کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال اکبریان شامگاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: فعال شدن انجمن روابط عمومی در این استان یک نقطه مثبتی است که با حمایت مسولین استانی و کشوری، این روند با قدرت ادامه خواهد یافت.
وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری با توجه به جاذبه های خوبی که دارد متاسفانه هنوز در سطح ملی به درستی شناخته نشده است، و این مسئله یک ضعف جدی برای استان به شمار می رود لذا روابط عمومیها میتوانند نقش مهمی در معرفی ظرفیتهای ایفا کنند.
اکبریان بیان کرد: روابط عمومی امروز نهتنها یک هنر بلکه یک علم است، تلفیق این دو میتواند بسیاری از گرهها را باز کند.
وی افزود: مدیر هوشمند کسی است که مشاور اصلی خود را از میان روابط عمومیهای توانمند انتخاب کند چراکه این افراد با نگاهی فراتر از مرزهای سازمانی به محیط پیرامون مینگرند و میتوانند چراغ راه مدیران باشند.
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحالوبختیاری گفت: روابط عمومیهای استان باید با نگاه تخصصی، آموزشمحور و بهروز، در مسیر معرفی شایسته ظرفیتهای استان قدم بردارند.
روابط عمومی قلب تپنده ارتباط سازمان و جامعه
رئیس انجمن روابط عمومی ایران در این نشست افزود: روابط عمومی باید پررنگ باشد چه در استانها و چه در سطح ملی.
خسرو رفیعی افزود: نیاز امروز هر سازمانی، روابط عمومی حرفهای است چرا که روابط عمومی ها پل ارتباطی بین سازمان و مردم است.
وی بیان کرد: مردم به روابط عمومی ها به عنوان منبعی معتمد نگاه میکنند و صداقت از راه های موفقیت آمیز یک روابط عمومی می باشد.
رئیس انجمن روابط عمومی ایران گفت: مدیران سازمانها با روابط عمومیشان شناخته میشوند و یک مدیر موفق میداند که قدرت روابط عمومی، قدرت سازمان است.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی مدافع منافع سازمان و جامعه است بیان کرد: روابط عمومی مدعیالعموم جامعه است و همزمان اعتبار یک سازمان را حفظ می کند.
رفیعی گفت: روابط عمومی فقط تشریفات نیست بلکه استراتژیست ارتباطی هوشمند است که با زیرکی، هویت سازمان را به مردم معرفی میکند.
روابط عمومی در دنیای امروز نیاز دارد، نه یک انتخاب بین سنت و دیجیتال، بلکه ایجاد یک پل هوشمندانه و متوازن میان این دو رویکرد است.
روابط عمومی ها امید آفرینی در جامعه هستند
رئیس انجمن روابط عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: در دنیای معاصر، که تحول دیجیتال به یکی از ارکان اصلی تحولات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تبدیل شده است وجود یک روابطعمومی پویا باعث میشود سازمان همیشه در قله باشد.
محمود اسماعیل پور با اشاره به اینکه روابط عمومی با چالشهایی پیچیده و چندوجهی روبهروست افزود: روابط عمومی باید بازوی ترمیم اعتماد و تولید همدلی باشد.
وی بیان کرد: یک روابط عمومی توانمند میتواند سازمان را به اوج برساند و روابط عمومی قوی، بازوی توانمند مدیر دستگاه است، البته به شرطی که مدیر به اهمیت این حوزه واقف باشد.
اسماعیل پور گفت: رسانهها، پل ارتباطی بین مردم و دستگاههای اجرایی هستند و روابط عمومیها نیز نقش واسطه میان رسانهها و مدیران را ایفا میکنند باید تلاش کنیم تا خلاءهای موجود در این زمینه را برطرف کنیم.