خبرگزاری کار ایران

کلنگ ۲ طرح حوزه فناوری و دانش‌بنیان در چهارمحال و بختیاری بر زمین خورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۸۹۶

عملیات اجرایی ۲ طرح حوزه فناوری و دانش‌بنیان مرکز ساخت و تولید نمونه‌های اولیه و آزمایشگاه زیست‌فناوری امروز با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان کشور آغاز شد.

به گزارش ایلنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی در سفر امروزش به چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: یکی از سیاست‌های اصلی دولت شکوفایی ظرفیت‌های دانش‌بنیان استان‌های کمتر برخورداری که دارای استعداد و توانمندی‌های قابل توجهی در حوزه علمی و فناوری هستند می‌باشد.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌هایی است که اگرچه از منابع حمایتی کمتر استفاده کرده اما ظرفیت‌های انسانی خوبی دارد که می‌توان از این ظرفیت برای توسعه زیست بوم نوآوری این استان استفاده کرد.

دهقانی فیروزآبادی بیان کرد: حمایت از توسعه زیست‌بوم فناوری استان از جمله موارد مهمی است که در این سفر پیگیری می‌شود و این مهم با بررسی و ارزیابی میدانی ظرفیت‌های این استان امکانپذیر است.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی مرکز ساخت و تولید نمونه‌های اولیه در حوزه IT و ICT در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع و  مرکز نمونه‌سازی و آزمایشگاه زیست‌فناوری پارک علم و فناوری نیز در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع آغاز شد.

اسماعیل پیرعلی افزود: این دو مرکز با اعتباری بالغ بر هشتاد میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی بیان کرد: با احداث این دو مرکز زمینه اشتغال یکصد نفر فراهم می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور در سفر یک روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری از اراضی پردیس صنعتی، شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری بازدید و در آیین واگذاری اراضی پردیس به شرکت‌های دانش بنیان، افتتاح ساختمان بنیاد نخبگان و دیدار با منتخب نخبگان شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز