خبرگزاری کار ایران

طرح نظارتی نوروز در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۶۴۲

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا غلامرضا قائدامینی اظهارداشت: طرح نظارتی نوروز تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در سه مرحله ادامه دارد مرحله نخست نظارت بر خدمات فنی اصناف، قالیشویی ها، رستوران ها، آرایشگاه ها، بنگاه‌های اتومبیل، آپاراتی ها، دفاتر مسافرتی، شرکت‌های حمل و نقل مسافر برون شهری، مجموعه‌های بین راهی تشدید می‌شود.

وی افزود: مرحله دوم این نظارت‌ها بر واحد‌های صنفی عرضه کننده کیف، کفش و منسوجات و در حله سوم نظارت بر لوازم خانگی، موبایل و لوازم جانبی است.

قائد امینی خاطرنشان کرد: ۸۰ تیم بازرسی در این ایام نظارت مستمر بر فعالیت اصناف خواهند داشت.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، مبارزه با عرضه کالای قاچاق، رصد و پایش مستمر انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا از طریق سامانه‌های برخط جامع انبار‌ها و جامع تجارت و همچنین حضور فیزیکی بازرسی برای جلوگیری از تخلف عرضه کالا‌های موردنیاز بازار و مبارزه با احتکار کالا از اهداف اجرای این طرح است.

به گزارش ایلنا چهارمحال و بختیاری دارای۴۳ هزار و ۵۹۰ واحد صنفی است که از این تعداد هشت هزار و ۲۷۸ واحد صنفی تولیدی، ۲۳ هزار و ۳۴۰ واحد صنفی توزیعی، هفت هزار و ۳۶۱ واحد صنفی خدمات فنی و چهار هزار و ۶۱۱ واحد صنفی خدماتی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز