خبرگزاری کار ایران

استاندار خبرداد؛

افتتاح ۵۰۰ پروژه در دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۸۶۵

استاندار چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۵۰۰ پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری به یک درخت تنومند تبدیل شده است و دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۵۰۰ پروژه اماده بهره برداری در دهه فجر است، افزود: باید دوران طاغوت و همچنین دشمنی دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان را بازگو کنیم.

حیدری بیان کرد: کمیته‌های دهه فجر در شهرستان‌ها بومی سازی شود، هنر بهترین ابزار برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب در جهان بود، به همین دلیل به‌دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:برنامه‌های دهه فجر مسجدمحور و محله‌محور برگزار شود، تمامی مساجد باید در این ایام برنامه داشته باشند، مراکز تجمعی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، کارخانجات و ... باید برنامه‌های متنوع و باشکوهی برای دهه فجر پیش‌بینی کنند، برنامه‌ها باید فراگیر باشد.

حیدری ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی، یادواره‌های شهدا و .... در ایام دهه فجر در دستور کار قرار بگیرد، همچنین در دهه فجر جهاد تبیین در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز