خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری:

تجهیزات و امکانات جمعیت‌ هلال‌احمر در استان محدود است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۹۸۳

استاندار چهارمحال و بختیاری از کمبود تجهیزات و امکانات جمعیت‌ هلال‌احمر در استان خبرداد و گفت: این کمبودها در حوادث احساس می شود.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حیدری اظهار داشت: برای امدادرسانی در حوادث و زمان بارندگی نیازمند تجهیزات و امکانات به‌روز هستیم و باید پایگاه‌های امدادی در استان توسعه پیدا کرده و تجهیز شوند تا در زمان بروز حادثه بتوانیم به سرعت خدمات‌رسانی را به حادثه‌دیدگان انجام بدهیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های جدید‌ الاتاسیس چهارمحال و بختیاری فاقد شعبه جمعیت هلال‌احمر هستند، خاطرنشان کرد: باید نسبت به احداث پایگاه امدادی در این شهرستان‌ها اقدامات لازم صورت بگیرد، این مسئله سرعت‌العمل در امدادرسانی را افزایش می دهد.

حیدری با تاکید بر اینکه کمبود خودروی سبک کمک‌دار در جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری محسوس است،خاطرنشان کرد: باتوجه به کوهستانی بودن استان، خودروهای کمک‌دار مستهلک می شوند و برای امدادرسانی در حوادث با مشکل مواجه می شویم.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: باید تمرکززدایی در توزیع تجهیزات و امکانات در جمعیت هلال احمر صورت بگیرد، همه شعبه‌های جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌ها باید از امکانات مساوی برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری نیازمند استقرار دائمی بالگرد است، محور تعدادی از روستاهای استان در زمان بارش به مدت ۶ ماه مسدود می شود و برای امدادرسانی و انتقال بیماران نیازمند بالگرد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز