خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۷۲

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام پاییزه آموزش‌های کوتاه مدت در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا سیروس رضایی اظهارداشت: آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی می تواند مکمل دوره‌های آموزش عالی و ایجاد اشتغال آفرینی، مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی باشد.


وی افزود: شروع ثبت نام پاییزه در قالب آموزش‌های کوتاه مدت عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مراکز آموزشی این واحد به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت می گیرد.


رضایی پزشکی و سلامت، زبان‌های خارجی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، فرهنگ و هنر و کارآفرینی را جز رشته های آموزشی این دوره عنوان کرد.


وی خاطرنشان کرد: زبان‌های خارجی (انگلیسی، فرانسه، آلمانی، روسی، عربی، ترکی استانبولی)، آموزش بورس در سه سطح مقدماتی، تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی، دستیار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، برنامه‌نویسی اندروید، حسابداری، تربیت مربی مهد‌های کودک، تربیت معلم مدارس ابتدایی، عکاسی، فتوشاپ عکاسی، تدوین و ادیت فیلم و صدا، دکوراسیون داخلی، دوخت چرم، تربیت راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، کاشت و فرآوری زعفران، مدیریت بازاریابی و تربیت مربی سواد رسانه‌ای از مهمترین این دوره‌ها است.
 .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز