خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

حسابرسی از موسسات متخلف با همکاری دادستانی

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۹۲

سازمان حسابرسی با همکاری دادستان محترم، اقدام به حسابرسی موسسات متخلفی کرده است که تاکنون جواب‌گوی سازمان حسابرسی نبوده‌اند / مقام ناظر این موسسات در آینده، سازمان بورس و اوراق بهادار خواهد بود.

وزیر اقتصاد گفت: ما پس از بررسی‌های همه جانبه برای تحت نظارت آوردن این موسسات، لایحه‌ای را در دولت تدوین و آماده کرده‌‌ایم که به زودی با فوریت تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهیم کرد.

علی طیب‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص اظهارات رئیس سازمان حسابرسی مبنی بر اینکه حسابرسان شرکت‌هایی که در آن تخلف صورت گرفته پاسخگوی این سازمان نیستند، گفت: سازمان حسابرسی با همکاری دادستان محترم، اقدام به حسابرسی موسسات متخلفی کرده است که تاکنون جوابگوی سازمان حسابرسی نبوده‌اند.

طیب نیا با اشاره به اینکه برای بررسی جوانب این کار، دو گروه را مامور انجام آن کرده‌ایم، گفت: ما پس از بررسی‌های همه جانبه برای تحت نظارت آوردن این موسسات، لایحه‌ای را در دولت تدوین و آماده کرده‌‌ایم که به زودی با فوریت تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهیم کرد.

وزیر اقتصاد در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه یک خلاء در قوانین و مقررات ما برای حسابرسی این‌گونه شرکت‌ها وجود دارد، اما انشاالله بعد از برطرف کردن آن حفره‌های قانونی، مقام ناظر این موسسات در آینده، سازمان بورس و اوراق بهادار خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز