خبرگزاری کار ایران

صبح امروز در مجلس مطرح شد؛

لایحه خروج از رکود سه شنبه در مجلس بررسی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۱۲۳

نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز " یکشنبه " مجلس و پیش از ورود رییس جمهوری برای تقدیم لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور به بررسی پیشنهاد بررسی خارج از نوبت لایحه یک فوریتی رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور که به منظور خروج از رکود توسط دولت تقدیم مجلس شده است، پرداختند.

بررسی لایحه یک فوریتی رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور معروف به لایحه خروج از رکود با موافقت نمایندگان روز سه شنبه و خارج از نوبت در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز " یکشنبه " مجلس و پیش از ورود رییس جمهوری برای تقدیم لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور به بررسی پیشنهاد بررسی خارج از نوبت لایحه یک فوریتی رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور که به منظور خروج از رکود توسط دولت تقدیم مجلس شده است، پرداختند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بررسی خارج از نوبت لایحه خروج از رکود موافقت کردند.

با تصویب نمایندگان مجلس، کلیات این لایحه یک فوریتی روز سه شنبه در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

پیش از رای گیری این پیشنهاد، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که این لایحه موضوع پراهمیتی است از نمایندگان خواست در رای گیری مشارکت کنند.

در هنگام رای گیری پیشنهاد بررسی خارج از نوبت لایحه خروج از رکود حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برای تقدیم لایحه بودجه در صحن علنی مجلس حضور داشت.

در این رای گیری از مجموع ۲۲۸ نماینده حاضر در جلسه، ۱۷۲ نماینده به پیشنهاد تغییر دستور و بررسی خارج از نوبت آن رای مثبت دادند. ۲۰ نماینده نیز رای مخالف و ۱۰ نماینده رای ممتنع دادند.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی که این پیشنهاد را مطرح کرد در سخنانی اظهارداشت: این لایحه دولت متشکل از ۳۰ ماده و همچنین ۳۰ ماده الحاقی است، تمام مواد آن با همکاری دولت مورد بررسی قرار گرفته است و در دو تا سه مورد اختلاف جزئی وجود دارد.

وی، محتوای این لایحه را ایجاد شرایط خروج از رکود، مسایل بانکی، پولی، ارز، تعیین تکلیف بدهی های دولت، سرمایه گذاری و مشوق های مالیاتی، حمایت های گمرکی و بیمه ای عنوان کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس همچنین گفت: این لایحه بسته منسجمی است که حاصل کار سه، چهار ماهه نمایندگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز