خبرگزاری کار ایران

بانک مرکزی نسبت به اقدامات قانونی اطلاع رسانی می کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۶۸

این بانک مرجع قانونی انحلال و برخورد قانونی با بانک ها و موسسات اعتباری است و در زمان مناسب و پس از طی هر مرحله نسبت به اطلاع رسانی دقیق در خصوص بانک ها و موسسات مالی اقدام قانونی خواهد کرد.

بانک مرکزی اعلام کرد: این بانک مرجع قانونی انحلال و برخورد قانونی با بانک ها و موسسات اعتباری است و در زمان مناسب و پس از طی هر مرحله نسبت به اطلاع رسانی دقیق در خصوص بانک ها و موسسات مالی اقدام قانونی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درخصوص اظهارات منتشره در برخی جراید به نقل از برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تحلیل های بعضی رسانه ها در زمینه انحلال یک موسسه اعتباری و بانک خصوصی، افزود: ضمن رد تحلیل هایی که برخی رسانه ها به آن پرداخته و به نتایج خاصی رسیده و اسامی برخی بانک ها و موسسات اعتباری را اعلام می کنند، قویا عنوان می دارد بانک مرکزی در جهت صیانت از منابع سپرده گذاران، ضمن پایش دقیق بازار، بر امور بانک ها و موسسات اعتباری نظارت حرفه ای اعمال کرده و در زمان های مقتضی اقدام به اطلاع رسانی می کند.

بدین وسیله از تمام رسانه های متعهد و مسئول نیز انتظار دارد از اعلام اسامی و تحلیل هایی که منطبق با واقعیت نیست، خودداری کنند.

همچنین به کلیه موسسات در شرف تطبیق مجددا تاکید می نماید، نسبت به طی مراحل انطباق با ضوابط و مستندات موجود و اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تسریع نموده و از هرگونه گسترش فعالیت های بی رویه خودداری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز