خبرگزاری کار ایران

عضو کمسیون بودجه در گفتگو با ایلنا:

«قانون اصلاح مالیات‌ها» کاهش قیمت نفت را در بودجه ۹۴ جبران می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۴۲

اقتصاد مقاومتی باید نقشه راه دولت برای عبور از شرایط رکود باشد و در بودجه ۹۴ می‌تواند بهترین استفاده را از بندهای این سند بالادستی ببرد.

عضو کمیسیون بودجه با بیان این مطلب که قانون اصلاح مالیات‌ها در سال آتی به اجرا در خواهد آمد، گفت: میزان درآمد دولت از این محل می‌تواند کاهش قیمت نفت را در بودجه ۹۴ جبران کند.

رجب رحمانی؛ عضو کمیسیون بودجه و نماینده مردم تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب که قانون اصلاح مالیات‌ها در سال آینده اجرا خواهد شد، گفت: اجرایی شدن این قانون کاهش قیمت نفت، میعانات گازی و کاهش صادرت را می‌تواند در بودجه سال ۹۴ جبران کند.

وی با اشاره به اینکه بودجه کل کشور در سال ۹۳ در حدود ۸۰۰ هزار میلیارد تومان بسته شد، ادامه داد: بودجه عمومی کشور نیز در حدود ۲۱۱ هزار میلیارد تومان برآورد شد در صورتیکه تخصیص‌ها حدود ۹۰ تا ۱۰۰ درصد بوده باشد بودجه سال آینده بیشتر خواهد بود و اگر درصد تخصیص کمتر از این باشد بودجه سال آینده به میزان سال ۹۳ خواهد بود.

رحمانی بااطمینان بر اینکه کاهش قیمت نفت میزان بودجه سال آتی را کاهش نخواهد داد، تاکید کرد: بودجه سال ۹۴ قطعا کمتر از سال جاری نخواهد بود.

این عضو کمیسیون بودجه با بیان این مطلب که دولت باید با لحاظ کردن مسائل جهانی و پابرجا بودن شرایط تحریم بودجه را ببندد، افزود: اقتصاد مقاومتی باید نقشه راه دولت برای عبور از شرایط رکود باشد و در بودجه ۹۴ می‌تواند بهترین استفاده را از بندهای این سند بالادستی ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز