خبرگزاری کار ایران

تاجگردون در گفتگو با ایلنا:

لایحه خروج از رکود بعد از تنظیم مقرات مالی به صحن می‌رود / حساب ذخیره ارزی احیا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۶۲

احیا و استفاده دوباره از حساب ذخیره ارزی از مواردی است که مجلس بر آن تاکید دارد.

تاجگردون از ورود لایحه خروج از رکود به صحن مجلس پس از تمام شدن کار تنظیمم مقررات مالی خبر داد و گفت: احیا و استفاده دوباره از حساب ذخیره ارزی از مواردی است که مجلس بر ان تاکید دارد.

غلامرضا تاجگردون؛ رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه و نماینده مردم گچساران و باشت با حضور در غرفه ایلنا در بیستمین نمایشگاه طبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سئوال که لایحه خروج از رکود چه زمان به صحن خواهد رفت؟، گفت: امروز این لایحه جمع‌بندی خواهد شد و پس از قانون تنظیم مقررات مالی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه قانون تنظیم مقررات ۲ تا ۳ هفته زمان خواهد برد، ادامه داد: برای بند ۲۴ مربوط به تسعیر نرخ ارز فآیندی تعریف شده است و تا آن میزان که واقعیت بدیهی اقتصادی است پرداخت خواهد شد.

رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه با بیان این مطلب که مجلس بیشتر بر بهبود محیط کسب‌وکار تاکید دارد، افزود: در مود رفتار بانک‌ها و بنگاه‌داری‌شان نقطه نظراتی مطرح شده است، همچنین ااحیای دوباره از حساب ذخیره ارزی و شیوه برگشت دیون دولت از دیگر مسائل مطرح شده است.

تاجگردون این سئوال ایلنا را که چرا تحقیق تفحص بانک‌ها تنها در حد صحبت مطرح می‌شود و مجلس ورود جدی به این مسئله نمی‌کند را بی‌ پاسخ گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز