خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با ایلنا:

نحوه تسهیلات‌دهی بانک‌ها در مجلس بررسی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۷۲۰

هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه کدام بخش‌های تولیدی در شرایط کنونی کشور سوددهی دارند موجود نیست، با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر اقتصاد کشور و موضوعی به نام مطالبات معوق حتما بایدنحوه تسهیلات‌دهی بانک‌ها در کمیسیون اقتصادی مطرح شود.

یک عضو کمیسیون اقتصادی با بیان این مطلب که نحوه تسهیلات‌دهی بانک‌ها از محل منابع آزاد شده سپرده قانونی باید مورد بررسی کمیسیون اقتصادی قرار بگیرد، گفت: در این خصوص نظر وزیر اقتصاد و وزیر صنعت را نیز جویا خواهیم شد.

عطاالله حکیمی؛ عضو کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که نحوه مدیریت بر تسهیلات‌دهی بانک‌ها چگونه است؟، گفت: بعد از این‌که دولت لایحه‌ای برای حمایت از تولید به مجلس ارائه داد نمایندگان نیز جلساتی را در راستای رونق تولید به صورت مدیریت شده برگزار کردندو نحوه تسهیلات‌دهی بانک‌ها و اینکه منابعشان باید به چه حوزه‌هایی از اقتصاد تزریق شود که موجب مطالبات معوق نشود نیز مورد بررسی قرار گرفت.

این عضو کمسیون اقتصادی با اشاره به اینکه در مورد کلیات این طرح بحثشده است، تصریح کرد: هنوز تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص نشده است بنابراین نمی‌توانم در مورد جزئیات آن صحبت کنم همچنین، باید از وزیر اقتصاد و وزیر صنعت دعوت به عمل بیاید و نظرات آن‌ها نیز گرفته شود.

حکیمی در پاسخ به این‌ سئوال که قرار است منابع جدید بانک‌ها که از محل کاهش سپرده قانونی ایجاد شده است به چه بخش‌هایی تزریق شود؟، گفت: هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه کدام بخش‌های تولیدی در شرایط کنونی کشور سوددهی دارند موجود نیست، با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر اقتصاد کشور و موضوعی به نام مطالبات معوق حتما باید نحوه تسهیلات‌دهی بانک‌ها در کمیسیون اقتصادی مطرح شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز