خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک سپه خبر داد؛

پرداخت ۵۰ هزار فقره وام ازدواج تا پایان سال / وام ۵ میلیونی به مهریه‌های زیر ۱۱۰ سکه

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۸۸

برای سایر صنایع حدود ۲۰۰ میلیون دلار به طور مشخص اعتبار در نظر گرفته شده است و از محل اختیارات قانون بودجه ۲.۵ میلیارد دلار برای توسعه میادین غرب کارون تصویب شده است.

مدیرعامل بانک سپه از پرداخت ۵۰ هزار فقره وام ازدواج تا پایان سال خبر داد و افزود: به افرادی که مهریه شان زیر ۱۱۰ سکه است وام ۵ میلیون تومانی ازدواج پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامل تقوی‌نژاد، مدیرعامل بانک سپه در حاشیه نشستی که در وزارت اقتصاد برگزار شد در خصوص پرداخت وام ازدواج گفت: ۲۲ هزار فقره را در مرحله اول تعهد کرده‌ایم که تا کنون ۲۱ هزار ۵۰۰ نفر پرونده تشکیل داده‌اند و هزار و ۱۰۰ فقره وام پرداخت شده استو مابقی در مرحله تکمیل پرونده هستند.

وی افزود: بنا به شرایطی که زوجین دانشجو باشند، یکی از زوجین والدین خود را از دست داده باشند و یا مهریه کمتر ۱۱۰ سکه باشد وام ۵ میلیونی پرداخت خواهد شد و در اولویت قرار می‌گیرند.

تقوی‌نژاد با بیان این مطلب که پرداخت ۵۰ هزار فقره وام تا پایان سال در دستور کار است، افزود: ‌ امیدواریم با منابعی که به زودی به بانک تزریق می‌کنیم این میزان وام پرداخت شود.

مدیرعامل بانک سپه در پاسخ به این سئوال که ۸ میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی به چه طرح هایی پرداخت خواهد شد، گفت: سرمایه گذاری بانک سپه هم در صنایع بالادستی و هم پایین دستی نفت است حدود ۳.۵ میلیارد دلار رقمی است که برای ان مسدودی گرفته‌ایم و مشخصا برای میدان‌های مشترک نفتی است در غرب و جنوب کشور است.

وی افزود: در سال جاری هم از محل اختیارات قانون بودجه ۲.۵ میلیارد دلار برای توسعه میادین غرب کارون تصویب شده است و باید اهدا شود همچنین، پتروشیمی فیروزآباد، فسا، داراب و اندیمشک و میان دوآب و چندین نیروگاه از قبیل نیروگاه جنوب فارس و هریس و چندین نیروگاه کوچک مقیاس در برنامه کاری قرار دارد.
تقوی‌نژاد ادامه داد: چند کارخانه فولاد است که تسهیلاتشان تعریف شده است برای سایر صنایع نیز حدود ۲۰۰ میلیون دلار به طور مشخص اعتبار در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز