خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی؛

دولت برای خروج از رکود واحدهای صنعتی نیمه تعطیل لرستان برنامه‌ریزی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۲۸

نزدیک ۶۰ درصد واحدهای صنعتی کمتر از ظرفیت کار می‌کنند و یا تعطیل هستند که برنامه ریزی دولت برای خروج از رکود اعلام شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در باره وضعیت صنایع در کشور و استان گفت: نزدیک ۶۰ درصد واحدهای صنعتی، کمتر از ظرفیت کار می‌کنند و یا تعطیل هستند که برنامه ریزی دولت برای خروج از رکود اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، بهرام بیرانوند، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: تا زمانی که نرخ برابری ریال و ارزهای خارجی دو نرخ هستند و یک نرخ رسمی دولتی و یک نرخ بازار آزاد داریم، یقینا شیب خودرو به سمت تثبیت در نرخ برابری بالا‌تر حرکت خواهد کرد.

وی در باره وضعیت صنایع در کشور و استان گفت: نزدیک ۶۰ درصد واحدهای صنعتی کمتر از ظرفیت کار می‌کنند و یا تعطیل هستند که برنامه ریزی دولت برای خروج از رکود اعلام شده است.

بیرانوند اضافه کرد: در همین راستا یک خط اعتباری برای استان لرستان در نظر گرفته شده که برای کمک به واحدهای نیمه تعطیل و یا تعطیل، تسهیلات مورد نظر را فراهم کند.

وی بیان داشت: در جلسه‌ای که با مجمع نمایندگان استان با استاندار لرستان برگزار شد، توضیحات مفصلی در این راستا داده شد.

به گفته این نماینده مجلس، تسهیلاتی در بخش گردشگری، کشاورزی و صنعت در نظر گرفته که به واحدهای تولیدی و خدماتی جهت خروج از این وضعیت مساعدت شود.

وی همچنین در باره حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه افزود: به نظر می‌رسد هر زمان که رژیم صهیونیستی احساس می‌کند که شرایط برای ضربه زدن به ملت مسلمان فلسطین آماده است، از آن فرصت تمام سوء استفاده را می‌کند.

بیرانوند بیان کرد: با توجه به تحرکات داعش در سوریه و عراق و با توجه به بازی‌های جام جهانی که ذهن مردم مربوط به آن است و همچنین با توجه به بحثهسته‌ای و ۱ + ۵، رژیم صهیونیستی عملا در فضای بدون معارض و بدون مخالفت و در فضایی مساعد برای کشتار، به مردم مظلوم غزه حمله می‌کند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تلاش رژیم صهیونیستی برای نابود کردن زیرساخت‌های ایجاد شده در غزه و تضعیف ملت مسلمان غزه است.

وی اظهار داشت: پاسخ کوبنده مبارزین در غزه، حمایت مسلمان ایران و سایر ملت‌ها از دفاع ملت غزه همانند دفعات قبل باعثایجاد سرخوردگی مجدد در سران رژیم صهیونیستی شده است.

به گفته وی رژیم صهیونیستی پس از دریافت ضربات حساب شده و مهلک مقاومت و استفاده نیروهای مقاومت از پهپادهای پیشرفته، دست به دامان دلالان بین المللی شده و در پی خروج از این بحران است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصرار رژیم صهیونیستی بر آتش بس، ناشی از همین فضا است و ناشی از نا‌امنی که مسئولین رژیم صهیونیستی از دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده دارند.

وی یاد آور شد: این رژیم با ده‌ها هزار از نیروهای ذخیره خود و تبلیغات فراوان در پی حملات زمین بود اما ایستادگی نیروهای مقاومت مانع از حملات زمینی این رژیم شد.

بیرانوند افزود: به طور قطع آینده از آن ملتی است که به کمال نترسیدن از مرگ رسیده‌اند و این ملت به حقوق خود دست خواهند یافت.

وی اضافه کرد: در هفته گذشته نماینده فلسطین و حماس و جهاد اسلامی به صورت مشترک در جلسه‌ای با مجلس شورای اسلامی از اقدامات ملت‌های مسلمان و ملت مسلمان ایران و رهبر انقلاب تشکر کردند.

حضور مردم مسلمان در راهپیمایی روز قدس کمک به مبارزانی است که به نمایندگی از همه جهان اسلام با رژیم صهیونیستی مبارزه و نبرد رو در رو دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز