خبرگزاری کار ایران

افزایش قیمت سکه، طلا و دلار

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۲۵۰

افزایش قیمت سکه و اندک تغییر نرخ طلای ۱۸ عیار در کشور در حالی است که اونس جهانی نیز امروز را با افزایش قیمت سپری کرده و هر اونس با نرخ ۱۳۰۷ دلار و ۱۰ سنت عرضه می‌شود.

افزایش نرخ سکه، طلا و دلار در ایران در حالی است که بهای اونس جهانی نیز اندکی رشد یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز پنج شنبه ۲۶ تیرماه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۳۰۰۰تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۹۵۵۰۰۰ تومان و هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم با ۲۰۰۰تومان افزایش ۹۵۰۰۰۰تومان فروخته می‌شود.

همچنین نیم سکه با ۱۰۰۰ تومان افزایش به ترتیب ۴۷۷۰۰۰ ربع سکه با ۳۰۰۰ تومان افزایش ۲۶۹۰۰۰ تومان و سکه گرمی بدون تغییر قیمت ۱۷۷۰۰۰ تومان بفروش می‌رسد.

بر پایه این گزارش هر گرم طلای ۱۸ عیار با اندکی افزایش بها نسبت به روز گذشته ۹۷۰۳۷ تومان و هر مثقال طلا بدون تغییر قیمت با نرخ ۴۲۰۵۰۰ تومان معامله می‌شود.

افزایش قیمت سکه و اندک تغییر نرخ طلای ۱۸ عیار در کشور در حالی است که اونس جهانی نیز امروز را با افزایش قیمت سپری کرده و با نرخ ۱۳۰۷ دلار و ۱۰ سنت عرضه می‌شود.

در بازار صرافی ها نیز دلار افزایش و یورو کاهش قیمت داشته بطوری که دلار با ۱۵ تومان افزایش ۳۱۵۰ تومان و یورو با ۵ تومان کاهش ۴۲۷۵ تومان فروخته می‌شود.

بانک مرکزی نیز امروز دلار را با ۳۹ ریال افزایش ۲۶۰۴۰ ریال و یورو را با ۳۵ تومان کاهش ۳۵۲۳۲ ریال قیمت گذاری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز