خبرگزاری کار ایران

پیرموذن خطاب به منتقدان دولت؛

توهین به رئیس جمهور توهین به ملت ایران است / وزیر اقتصاد بساط دیوانسالاری در بانک‎ها را جمع کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۲۶

نمایندگان جبهه پایداری به جای توهین به رئیس جمهور در جهت کمک به حل مشکلات اقتصادی همکاری داشته باشند.

نماینده مجلس با تاکید بر لزوم همکاری با دولت در جهت تحقق اهداف اقتصادی، ابراز امیدواری کرد: با کمک سرمایه گذاری داخی و خارجی و منابع بانک ها شاهد بازگشایی ۶۰ درصد تعطیل شده واحدهای صنفی و اعطای سهم صنعت از محل حسن اجرای هدفمندی یارانه و تعریف خط اعتباری بانک ها باشیم.

کمال الدین پیرموذن، نماینده مردم اردبیل در مجلس در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به هجمه برخی جناح های سیاسی به دولت اظهار داشت: به منظور تحقق حماسه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم باید در جهت جذب سرمایه گذاری و بها دادن به اقتصاد مولد و اشتغال زا فعالیت داشته باشیم.

وی در ادامه از صاحبنظران و نمایندگان خواست که با دولت همکاری کنند و یار دولت و رئیس جمهور که تبلور اراده ملت است؛ باشند و از توهین به رئیس جمهور که توهین به ملت ایران است بپرهیزند.

پیرموذن تاکید کرد: نمایندگان جبهه پایداری به جای توهین به رئیس جمهور در جهت کمک به حل مشکلات اقتصادی همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز رشوه خواری و بی مهری به کارآفرینان بیداد می کند، خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد باید بساط دیوانسالاری و آزار صنعتگران را از ناحیه کارشناسان بانک ها جمع کند.

این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرد: در سایه سیاست های رهبر انقلاب تعامل سازنده با دنیا اجرایی شده و با کمک سرمایه گذاری داخی و خارجی و منابع بانک ها شاهد بازگشایی ۶۰ درصد تعطیل شده واحدهای صنفی واعطای سهم صنعت از محل حسن اجرای هدفمندی یارانه و تعریف خط اعتباری بانک ها باشیم.

وی تصریح کرد: دولت در زمینه اقتصاد و دیپلماسی خارجی موفق عمل کرده اما در عمل فرصت اشتغال ایجاد نشده که امیدواریم با اقدامات وزیر نفت که وعده آن نیز اخیرا داده شد از صنعت حمایت شده و شاهد ایجاد فرصت شغلی برای جوانان و دستگیری از صنعتگران و صنعتگران در جهت پیشرفت کشور باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز