خبرگزاری کار ایران

طرح جامع مالیاتی رونمایی شد

کد خبر : ۱۷۲۹۲۲

این طرح جامع مالیاتی با ابعاد و پیچیدگی‌های فراوان بعد از سازمان‌دهی و رفع نقاط ضعف امروز عملیاتی شد.

پورتال اینترنتی طرح جامع مالیاتی که یکی از قوی‌ترین پایگاه داده‌های کشور است امروز در مراسمی با حضور رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، علی عسگری، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در مراسم رونمایی طرح جامع مالیاتی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: این طرح جامع مالیاتی با ابعاد و پیچیدگی‌های فراوان بعد از سازمان‌دهی و رفع نقاط ضعف امروز عملیاتی شد.

وی ادامه داد: از دست‌اندرکاران تقاضا دارم ضمن بالا بردن سرعت در پیاده‌سازی طرح از دقت و استحکام فنی با وجود فشارهای فراوان برای طی شدن سریع‌تر طرح غافل نشوند.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: طرح جامع مالیاتی در کد ۰۷ امروز تمام شده و قابل اجرا است اما نیاز به مراقبت‌های لازم برای نهایی شدن و ابلاغ دارد.

در ادامه آریا در رابطه با جزییات طرح جامع مالیاتی اظهار داشت: این طرح یکی از قوی‌ترین پایگاه داده‌های کشور است که در ۶۰۷ نقطه در کشور و هم چنین ساختمان عملیاتی متصل می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح جامع مالیاتی در دو سال گذشته با ثبت‌نام مودیان آغاز شده به طوری که سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در طرح وارد شده‌اند.

آریا با بیان این که این پورتال اینترنتی با هدف توسعه فرهنگ خوداظهاری کلید خورد افزود: ثبت‌نام، پرداخت، استعلامات عدم بدهی الکترونیکی و حذف مراجعات حضوری به ادارات مالیاتی از جمله خدمات این طرح می‌باشد.

وی تاکید کرد: با استفاده از طرح جامع مالیاتی در تیر ماه امسال مراجعات حضوری و اظهارنامه‌های کاغذی و همینطور روش سنتی اخذ مالیات حذف می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز