خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بودجه در گفت‌وگو با ایلنا:

همه کسانی که برای دریافت یارانه ثبت نام کرده‌اند فردا یارانه می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۸۶۶

به دلیل اجرا نشدن کامل اصلاح قیمت‌ها همه مردم به غیر از سه میلیونی که اقدام به ثبت‌نام برای دریافت‌یارانه‌ نکرده‌اند یارانه‌بگیر محسوب می‌شوند.

عضو کمیسیون بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اجرا نشدن کامل اصلاح قیمت‌ها همه مردم به غیر از سه میلیونی که اقدام به ثبت‌نام برای دریافت‌یارانه‌ نکرده‌اند، یارانه‌بگیر محسوب می‌شوند.

هادی قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ درخصوص زمان حذف یارانه‌بگیران اظهار داشت: به دلیل اجرا نشدن کامل اصلاح قیمت‌ها همه مردم به غیر از سه میلیونی که اقدام به ثبت‌نام برای دریافت‌یارانه‌ نکرده‌اند یارانه‌بگیر محسوب می‌شوند و فردا یارانه می‌گیرند.

وی ادامه داد: حذف افراد ثروتمند با رساندن قیمت بنزین به ۳ هزار تومان امکان‌پذیر خواهد بود.

قوامی در پاسخ به این سئوال که آیا طبق قانون نباید افراد ثروتمند از گرفتن یارانه حذف شوند، گفت: قانون این بوده است که هرکس متقاضی دریافت یارانه است اظهار کند و به هرکس که ثبت‌نام نکرده است یارانه پرداخت نمی‌شود.

این عضو کمیسیون بودجه درخصوص خروجی اجرای فاز دوم هدفمندی تاکنون اذعان داشت: حذف سه میلیون نفر و اصلاح نسبی قیمت حامل‌های انرژی از نتایج اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز