خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان مالیات:

حداکثرمزایای مالیاتی در بخش تولید اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۲۵

سازمان امور مالیاتی برای بخش تولید حداکثر مزایا در در نظر گرفته است و در تلاش است که به رونق تولید در این زمینه کمک کند / ضرایب تعرفه در بخش لوازم خانگی برای تولید ۱۲ تا ۱۴ درصد و در بخش واردات ۲۰در صد است.

معاون رئیس سازمان مالیات کشور، از اعمال حداکثرمزایای مالیاتی در بخش تولید خبر داد.

حسین وکیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب، گفت: سازمان امور مالیاتی برای بخش تولید حداکثر مزایا در در نظر گرفته است و در تلاش است که به رونق تولید در این زمینه کمک کند.

وکیلی در عین حال با بیان اینکه در حال حاضر برای بخش تولید نمی‌توان معافیت مالیاتی اعمال کرد، به ضریب تعرفه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: ضرایب تعرفه در بخش لوازم خانگی برای تولید ۱۲ تا ۱۴ درصد و در بخش واردات ۲۰در صد است.

معاون سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه به برنامه‌های این سازمان در راستای حمایت از تولید اشاره کرد و عنوان داشت: سازمان امور مالیاتی هم برای حمایت از بخش تولید برای اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مالیات‌های مستقیم اقدام کرده است.

وی به نحوه پرداخت مالیات اشخاص حقوقی اشاره کرد و گفت: براین اساس زمانی می‌توان مالیات را مطالبه کرد که آن میزان مالیات در دوره مدیریت اشخاص حقوقی قطعیت پیدا کند و یا در زمان مدیریت وی اقساطی پرداخت نشده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز