خبرگزاری کار ایران

آخرین نرخ طلا و سکه در بازار امروز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۷۷

با امیدواری ها نسبت به ادامه ثبات قیمت ها با توجه به صحبت های مسئولین اقتصادی انتظار نگه داشتن جو آرام در بازار وجود دارد.

اونس این روزها تنها محرک بازار طلا و سکه محسوب می شود و نوسان آن به کاهش اندک قیمت طلا و سکه داخلی منجر می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بازار امروز دوشنبه ۲۲ مهر ماه ۹۲ قیمت هر سکه تمام طرح جدید به ۹۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان، سکه طرح قدیم ۹۲۶ هزار تومان، نیم سکه ۴۸۸ هزار تومان، ربع سکه ۲۹۲ هزار تومان و سکه یک گرمی به ۱۹۲ هزار تومان رسید.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار بدون اجرت در بازار امروز ساخت ۹۴ هزار و ۸۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که روز گذشته قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۹۳۲ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۹۲۸ هزار تومان، نیم سکه ۴۸۵ هزار تومان، ربع سکه ۲۹۵ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۹۴ هزار تومان در بازار عرضه می شد و همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار بدون اجرت ساخت ۹۴ هزار و ۸۸۰ تومان به فروش رسید.

گفتنی است هم اکنون هر دلار امریکا با نرخ ۳۰۱۵ تومان، هر یورو ۴۰۹۰ تومان، پوند انگلیس ۴۸۵۰، یکصد ین ژاپن ۳۱۰۲، روبل روسیه ۱۰۱، درهم امارات ۸۳۰، یوان چین ۴۹۹ و روپیه هند ۵۰ تومان در بازار معامله می‌شود.

به نظر می رسد بازار ارز داخلی چشم انتظار نشست پیش رو ایران و گروه ۱ + ۵، با وجود خوش‌بینی‌های همیشگی پیش از این مذاکرات، این بار آرام و کم نوسان پیگیری و از حجم معاملات در بازار کاسته شده تا نتایج مذاکرات هسته‌ای و اقدامات واقعی و نه تنها صحبت‌ها و گمانه زنی‌ها این بار روند بازار را مشخص کند.
در سوی دیگر نیز امیدواری‌ها نسبت به ادامه ثبات قیمت‌ها با توجه به صحبت‌های مسوولین اقتصادی انتظار نگه داشتن جو آرام بازار وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز