خبرگزاری کار ایران

پایان چهل و یکمین مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری (CSIT)

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۰۵۳

چهل و یکمین مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری در شهر رم برگزار و آقای برونو مولئا با کسب رای ۱۰۰ درصدی اعضای مجمع مجددا بعنوان رئیس این کنفدراسیون انتخاب شد.

چهل و یکمین مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری (CSIT) با انتخاب مجدد آقای برونو مولئا به کار خود پایان داد .با توجه به همزمانی انتخاب رئیس کنفدراسیون جهانی در مجمع عمومی سالیانه ، مصوبات بسیاری در زمینه های مختلف به تصویب اعضاء مجمع رسید.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری مجمع عمومی سالیانه کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری از ۱۴ اکتبر ۲۰۱۹ مصادف با ۲۲ مهرماه سال جاری به میزبانی کشور ایتالیا در شهر رم کار خود را آغاز کرد. 
 مجمع سالیانه CSIT با سخنرانی برونو مولئا رئیس کنفدراسیون آغاز و در ادامه نیز دبیر کل و مدیر فنی کنفدراسیون جهانی گزارش بازیهای جهانی اسپانیا را ارائه کردند. از جمله مسائلی که در این بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت ، ۲ پیشنهاد فدراسیون ورزش کارگری کشورمان در خصوص میزبانی رقابت های جهانی تنیس روی میز آقایان و بانوان کارگر و همچنین میزبانی رقابت‌های جهانی والیبال ساحلی آقایان بود .
بررسی عملکرد مالی کنفدراسیون و گزارشات آن در سال ۲۰۱۸ نیز از جمله مسائلی بود که به استماع اعضا مجمع رسید . 
در حوزه توسعه ای نیز ،  کشورهای کره جنوبی، یونان و کوزوو به عضویت آزمایشی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری پذیرفته شدند.
همچنین کشورهای چین و کامرون به دلیل عملکرد ضعیف خود در سه سال گذشته در لیست سیاه قرار گرفته و از  عضویت در CSIT اخراج شدند. گفتنی است که عملکرد قابل توجه و ستودنی فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران در ششمین رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا مورد تمجید و تقدیر مسئولین ارشد کنفدراسیون قرار گرفت . 
مقرر است تا هفتمین دوره بازیهای جهانی ورزش کارگری ، در سال ۲۰۲۱ به میزبانی کشور کرواسی- در شهر زاگراب برگزار گردد.

جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری بهمراه مرتضی اسماعیلی دبیر کل فدراسیون در این مجمع حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز