خبرگزاری کار ایران

آغاز سومین جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران در سنگاچین بندرانزلی

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۰۱۰

سومین جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران کشور از چهارشنبه شب با برگزاری مراسم افتتاحیه در سنگاچین بندر انزلی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ما در این جشنواره که بیش از 400 شرکت کننده حضور دارند  خانواده های کارگران از سراسر کشور به مدت سه روز کنار هم به انواع تفریحات و بازیها و ورزشهای همگانی می پردازند.

در مراسم افتتاحیه که امشب در سالن اجتماعات مجموعه اقامتی کارگران بندرانزلی برگزار شد دکتر صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ، خانم تنهایی معاون استاندار گیلان ، علیزاده مدیرکل کار استان گیلان و مسئولین محلی ، حیدری مدیرکل ورزش کارگری و معاونین و کارشناسان اداره کل امور ورزشی ، هویدا رییس مجموعه کارگران سنگاچین و کارکنان و پرسنل این مجموعه  و جمع زیادی از کارگران و خانواده های ایشان از سراسر کشور حضور داشتند برنامه متنوعی شامل ترانه های سنتی و بومی و محلی و مسابقات و سرگرمی های متنوع برگزار شد که مورد استقبال خانواده ها قرار گرقت.

در این جشنواره که به مدت سه روز از سوی اداره کل امور ورزشی کارگران با همکاری مدیریت و کارکنان مجموعه اقامتی رفاهی سنگاچین بندر انزلی جریان خواهد داشت علاوه بر جنگ شبانه که هرشب اجرا می شود مسابقات و بازیهای متعدد ورزشی و تفریحی در نظر گرفته شده و جوایز متعددی به شرکت کنندگان اهدا می شود.

در ابتدای مراسنم افتتاحیه دکتر صادقی فر معاون فرهنگی و احتماعی با قرائت پیام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: جناب وزیر بسیار علاقمند به حضور در جمع دوستانه کارگران عزیز بودند اما ازطرف هیات دولت ماموریتی داشتند که ضروری بود در آن حضور بایند و سلام خود را به همه شما خوبان اعلام کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز